AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Vi har vært sammen i 14 år. Har to barn. Omtrent ikke barnevakt eller avlastning. Vi er med andre ord en del hjemme, eller ute hver for oss. Vi har endt opp med å eksistere litt ved siden av hverandre, uten å aktivt gjøre så mye sammen. Det går utover forholdet. Jeg har foreslått forskjellige ting, men det er alltid jeg som tar initiativ, og ofte sovner mannen. Nå må det bli en endring, eller så vil jeg ikke være i dette forholdet mer. Har dere noen forslag til aktiviteter vi kan gjøre sammen? Anonymkode: 8d63b...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Spiser, spiller, tv, går tur med hunden. Men jeg er nok ulik deg, synes det er deilig å ikke måtte gjøre så mye hele tiden. Anonymkode: 4a29b...22e 9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Lager mat og spiser sammen, tar litt vin. Har felles serier vi ser på, som vi sparer til vi kan se sammen. Sitter bare og prater, om alt fra jobb, planer, ferie, fremtiden. Har i enkelte perioder holdt på med puslespill. Så blir vi hekta på å spille kort en periode. Tar tak i prosjekter i huset sammen. Liker å lage en "sesongplan" for ting vi vil gjøre. Anonymkode: 2dbe7...4a9 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spiser, spiller, tv, går tur med hunden. Men jeg er nok ulik deg, synes det er deilig å ikke måtte gjøre så mye hele tiden. Anonymkode: 4a29b...22e Må ikke gjøre så mye hele tiden. Men å sitte hver for seg hele tiden er ensomt, synes jeg. TS. Anonymkode: 8d63b...d8d 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Vi ser på felles serier 1-2 kvelder i uken. Masserer hverandre. I perioder pusser vi opp😄 Anonymkode: 1bea0...e7d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 vi gjør stort sett ikke noe annet hjemme enn å spise sammen eller prate sammen. Det vi gjør sammen ellers foregår utenfor hjemmet, og da er det stort sett enten spise eller kino. Vi har ikke så mange like interesser egentlig, så da er ikke han interessert i å feks se på tv serier sammen med meg. Anonymkode: 65cf7...288
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 På kvelden hjemme så blir det ofte å se en felles serie. Evt koser oss med god mat. Prater sammen eller planlegger ting. Ellers liker vi å gjøre en del sammen utenfor huset. Alt fra trening til reising. Men begrenser seg en del pga små barn. Anonymkode: 8fd0a...01a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 Fuel box satte gang i samtalene her 😃 Anonymkode: 03b55...ab1 1
Gjest supernova_87 Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 Du må si til ham at du ikke ønsker å være i forholdet mer om du føler deg så alene om å ta initiativ til å gjøre ting sammen. Hvis ikke kan han ikke møte deg på dette. Ting man kan gjøre sammen hjemme: Lage mat sammen Spille TV-spill Løse verdensproblemer Snakke om folk, nyheter, serier, sladder Diskutere politikk Ha sex Lage date-night for den andre 1 gang i måneden Se serie sammen Pusle puslespill (min favoritt!) Lese opp dilemmaer fra KG, og le av dem eller diskutere dem Gjøre yoga fra YouTube sammen Vinsmaking Det er jo en uendelig rekke ting man kan gjøre hjemme sammen med partneren sin. Men mitt beste tips, finn ut hva DU liker. Hvis du bare presser deg til å gjøre ting du syns er gørrkjedelig, blir de ikke moro av å gjøre sammen med en lite entusiastisk kjæreste. Finn ting du liker og han liker og del disse tingene med hverandre!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 Spiller tv-spill, kortspill, brettspill, puslespill, vi finner opp egne spill. Ser serier, filmer, går tur, lærer hundene unyttige triks. Vi sorterer bilder for tiden og det er et evighetsprosjekt. Vi planlegger alle turene vi vil på. There's always something to do. Anonymkode: 4a306...36a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 Stort sett ser vi TV sammen, evt gjør husarbeid sammen. Har vært gift i 25 år og fungerer bra sammen, vi trenger ikke snakke hele tiden, er litt godt å bare kunne være stille sammen etter en arbeidsdag der man har måtte være sosial (nå er vi begge introvert da) Anonymkode: d5cfd...660 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Skrevet 4. november 2022 I kveld har vi laget middag sammen, vi har sett to programmer vi har gledet oss til i løpet av uken som har vært for hektisk, så har vi snakket sammen og nå sitter jeg og hører mannen spille piano mens jeg titter innom her 😝 i morgen skal vi ta sesongavslutningsvasken på motorsyklene og sette de inn for vinteren, så skal sommerhjulene på to biler vaskes og stues bort, løv skal rakes, klær skal vaskes, mat skal lages for uka som kommer og alt gjøres sammen mens praten flyter... Anonymkode: b540e...b86 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #13 Skrevet 4. november 2022 Datekvelder med middag, snacks og film. Sexkvelder. Kose og sove sammmen. Prate masse om alt og ingenting. Se noe humor og le. Fikse ting i huset. Høre på muskk. Kjøpe sexy klær og utstyr på nett. Anonymkode: 91342...50f 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #14 Skrevet 4. november 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Må ikke gjøre så mye hele tiden. Men å sitte hver for seg hele tiden er ensomt, synes jeg. TS. Anonymkode: 8d63b...d8d Har du ikke venner? Hobbyer? Etter 14 år er det begrenset hvor gøy eller spennende det er å tilbringe tid med logistikkpartneren sin. Anonymkode: c88f6...ad2
Lill3My Skrevet 4. november 2022 #15 Skrevet 4. november 2022 Lager middag, spiller brettspill, går tur, quiz, ser serie eller film, husgreier. Egentlig er noe av det jeg liker best med et langt og stabilt forhold akkurat det at jeg ikke føler VI MÅ gjøre noe sammen jele tiden, så lenge vi kommuniserer godt og jevnlig og sørger for å se hverandre 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #16 Skrevet 4. november 2022 Går tur med hunden. Ser TV. Snakker om alt mulig. Jeg lytter når han spiller orgel. Jeg er begynt å studere igjen, og vi snakker også fag. Anonymkode: c59f5...e1d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #17 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du ikke venner? Hobbyer? Etter 14 år er det begrenset hvor gøy eller spennende det er å tilbringe tid med logistikkpartneren sin. Anonymkode: c88f6...ad2 Blir naturligvis ikke gøy om man kaller det en logistikkpartner. Anonymkode: 09d39...3ff 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #18 Skrevet 4. november 2022 Spiser middag, ser på serier og koser på hverandre i sofaen, drikker vin og prater, legger puslespill, ser på YouTube sammen. Også er det koselig å bare sitte i samme sofa og lese bok eller nyheter på mobilen. Da bare forflørter vi litt fra hver vår ende av sofaen, så føles det ikke ensomt i det hele tatt 🥰 Anonymkode: 042fd...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #19 Skrevet 4. november 2022 Her har vi bare vært sammen i tre år, og har et barn, så her går kveldene av seg selv, med bading og legging og bretting av klær, og vi legger oss ofte kl 22 😄 1-2 kvelder i uka setter vi av til kos og intimitet. Ganske kjedelige og ordinære folk, altså. Men en svigerbror og dama har en kul datenight-plan de pleier å følge 1-2 ganger i mnd: de tar en bokstav fra alfabetet, og så må de velge et land som begynner på bokstaven, lære noe om landet og lage mat fra det landet. Så gjør de en aktivitet på den bokstaven. Det kan være drøye ting, (som ass paint på bokstaven A) og det kan være helt ordinære ting (som bowling på bokstaven B) 😊 Anonymkode: 158ac...ddf 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #20 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her har vi bare vært sammen i tre år, og har et barn, så her går kveldene av seg selv, med bading og legging og bretting av klær, og vi legger oss ofte kl 22 😄 1-2 kvelder i uka setter vi av til kos og intimitet. Ganske kjedelige og ordinære folk, altså. Men en svigerbror og dama har en kul datenight-plan de pleier å følge 1-2 ganger i mnd: de tar en bokstav fra alfabetet, og så må de velge et land som begynner på bokstaven, lære noe om landet og lage mat fra det landet. Så gjør de en aktivitet på den bokstaven. Det kan være drøye ting, (som ass paint på bokstaven A) og det kan være helt ordinære ting (som bowling på bokstaven B) 😊 Anonymkode: 158ac...ddf Bare fordi jeg er nysgjerrig, hva er asspaint? Maler de på rompa? Eller med rompa? Anonymkode: 09d39...3ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå