AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Del Skrevet 4. november 2022 Hei jeg har tre aborter bak meg nylig. Hvor to MA oppdaget i uke 7 og 14. Nå er jeg gravid nok en gang. Kan man få henvisning til flere ultralyder enn uke 12 og 18? Eller må jeg betale selv? (Det har jeg gjort de andre gangene) det er en stor psykisk belastning med MA gang på gang.. Anonymkode: 06f32...770 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Del Skrevet 4. november 2022 Hvordan i all verden klarer du dette? Går du ikke på prevensjon? Du må ta ansvar for din egen helse! Er ikke greit å abortere gang på gang. Anonymkode: b97f9...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan i all verden klarer du dette? Går du ikke på prevensjon? Du må ta ansvar for din egen helse! Er ikke greit å abortere gang på gang. Anonymkode: b97f9...5c2 Spontanaborter og MA, ultralyd. Burde ringt noen bjeller Anonymkode: 06f32...770 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan i all verden klarer du dette? Går du ikke på prevensjon? Du må ta ansvar for din egen helse! Er ikke greit å abortere gang på gang. Anonymkode: b97f9...5c2 Jeg regner da med hun ønsker å bli gravid og forsikre seg at alt er bra med fosteret. Anonymkode: d6073...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan i all verden klarer du dette? Går du ikke på prevensjon? Du må ta ansvar for din egen helse! Er ikke greit å abortere gang på gang. Anonymkode: b97f9...5c2 MA betyr Missed abortion, da er forsteret dødt uten at kroppen har støtet det ut enda. Hun har ikke hatt disse abortene med vilje. Anonymkode: 26db5...1db 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colakake Skrevet 4. november 2022 #6 Del Skrevet 4. november 2022 Ja, det kan du få! ☺️ Jeg fikk tilbud om ultralyd hver uke frem til uke 12. Hadde 5 spontanaborter før det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvordan i all verden klarer du dette? Går du ikke på prevensjon? Du må ta ansvar for din egen helse! Er ikke greit å abortere gang på gang. Anonymkode: b97f9...5c2 Hva søren?! Anonymkode: eaa49...6e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan i all verden klarer du dette? Går du ikke på prevensjon? Du må ta ansvar for din egen helse! Er ikke greit å abortere gang på gang. Anonymkode: b97f9...5c2 MA her betyr Missed Abortion. Hva snakker du om?? Anonymkode: 08aa8...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #9 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): MA her betyr Missed Abortion. Hva snakker du om?? Anonymkode: 08aa8...3b7 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva søren?! Anonymkode: eaa49...6e8 Jeg tror kanskje setningen «jeg har tre aborter bak meg nylig» høres ut som aborter som er selvvalgt, også følger forkortelser, hvis man ikke vet hva det betyr - så kan det høres ut som TS har tatt flere aborter (som i valgt det) Derav setningen om å ta vare på egen helse. Jeg tror ikke innlegget var ondsinnet, bare et velment råd basert på tolkningen! Anonymkode: d2d93...3d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #10 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tror kanskje setningen «jeg har tre aborter bak meg nylig» høres ut som aborter som er selvvalgt, også følger forkortelser, hvis man ikke vet hva det betyr - så kan det høres ut som TS har tatt flere aborter (som i valgt det) Derav setningen om å ta vare på egen helse. Jeg tror ikke innlegget var ondsinnet, bare et velment råd basert på tolkningen! Anonymkode: d2d93...3d5 Det var på ingen måte et velmenende innlegg. Det ser du både på utropstegnet og måten det er skrevet på. overskriften henviser til ultralyder som jo er helt unødvendig i settingen denne personen svarer. Og innlegget ligger under prøvere og ufrivillig barnløse. Som jo kanskje bør gjøre at folk tenker seg litt ekstra om før de svarer. heldigvis så tar jeg ikke sånne svar så tungt. Anonymkode: 06f32...770 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #11 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var på ingen måte et velmenende innlegg. Det ser du både på utropstegnet og måten det er skrevet på. overskriften henviser til ultralyder som jo er helt unødvendig i settingen denne personen svarer. Og innlegget ligger under prøvere og ufrivillig barnløse. Som jo kanskje bør gjøre at folk tenker seg litt ekstra om før de svarer. heldigvis så tar jeg ikke sånne svar så tungt. Anonymkode: 06f32...770 Det var slik jeg tolket det hvertfall Anonymkode: d2d93...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #12 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg tolka det som at personen bare har spydd ut noen ord uten å lese ordentlig hva ts har skrevet eller tatt seg tid til å google eller finne ut hva MA betyr som ts tydelig har skrevet i innlegget. Hen er tydeligvis heller ikke ydmyk nok til å gi en unnskyldning når det nå kommer tydelig fram at det er ufrivillige aborter.. Anonymkode: 498ae...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 5. november 2022 #13 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var på ingen måte et velmenende innlegg. Det ser du både på utropstegnet og måten det er skrevet på. overskriften henviser til ultralyder som jo er helt unødvendig i settingen denne personen svarer. Og innlegget ligger under prøvere og ufrivillig barnløse. Som jo kanskje bør gjøre at folk tenker seg litt ekstra om før de svarer. heldigvis så tar jeg ikke sånne svar så tungt. Anonymkode: 06f32...770 Nå skjer det da at folk legger tråder om provosert abort under dette forum, noe jeg synes er nokså hensynsløst. Men ja, det var ikke et svar skrevet i en velmenende tone, fra ab nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå