Gå til innhold

Hvordan holder dekorfolie i trappetrinn over tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har endret uttrykk på trappetrinn ved hjelp av dekorfolie, var dere like fornøyde 1 år eller flere senere? Har en trapp der det er umulig å legge parkett, så vurderer nå denne løsningen. 

Anonymkode: 83ae6...2be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ingen ting om dekorfolie, men blir nysgjerrig på hva slags trapp det er mulig å kle med dekorfolie, men det samtidig er umulig å legge parkett på.

Anonymkode: 079d0...7ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan ingen ting om dekorfolie, men blir nysgjerrig på hva slags trapp det er mulig å kle med dekorfolie, men det samtidig er umulig å legge parkett på.

Anonymkode: 079d0...7ca

Ja, du må gjerne komme og se. 

Skrevet

Dropp dekorfolien, er mitt tips. Det ser ikke bra ut. Hva med å pusse og lakke/male trappa i steden? 

Anonymkode: 59119...da7

Skrevet

Holder seg fint hvis du ikke har hund😊 Klør og folie er dårlig kombo

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dropp dekorfolien, er mitt tips. Det ser ikke bra ut. Hva med å pusse og lakke/male trappa i steden? 

Ja, jeg tror faktisk og det blir bedre. Dekorfolie er sykt tacky. Tenkte jeg kunne ha det inntil videre fordi det ville være bedre enn ingenting, men det blir sikkert bare tull. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, jeg tror faktisk og det blir bedre. Dekorfolie er sykt tacky. Tenkte jeg kunne ha det inntil videre fordi det ville være bedre enn ingenting, men det blir sikkert bare tull. 

Ts

Hva med trappetepper? Det går jo å få kjøpt en slags trappetrinn i tre en kan klistre i trappa også

Anonymkode: b1bd5...178

Skrevet

Det høres glatt ut synes jeg. Og er ikke noe jeg ville hatt i trappen her, vi har trappetepper i trappen .

Skrevet

Så lenge du ikke sparker borti de når du går opp trappene så holder de seg fine. Men du syns jo de er sykt tacky så da er det jo bedre å droppe det helt. 

Anonymkode: 04b07...d2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2022 den 19.43):

Maling er ikke alltid den beste løsningen. Ofte kan maling gjøre vondt verre og få ting til å se billigere ut.

Skrevet

Jeg har det, og det er jo en midlertidig løsning. Men, det ser fint ut. Så lenge du er nøye når du legger den. Har hatt den i et år, ser fin ut enda. 

Anonymkode: b9222...62b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...