AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 En mann jeg har møtt for flere mnd siden. Tidligere i vinter....ble bare 1.date, han fant unnskyldninger for å ikke møtes etter det. Og hatt på snap siden. Når jeg sender snapper så svarer han ikke.... eller når jeg skriver melding: kos deg på tur. Ser ikke noen poeng å beholde han på snap. Når han er kjip.... han har vært uærlig hele veien selvom jeg har sagt si ifra om du ikke vil møtes igjen, da har han sagt: vil møte deg igjen. Men skjedde aldri. Han har planlagt møte og droppet i siste liten. Han ville heller ikke at jeg skulle dra hjemme hos han. Anonymkode: 05e6e...ae0
Blåjojo Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Da kan du nok bare slette. Han er ikke interessert i deg. Jeg slettet alltid de som sluttet å ha kontakt, eller som ikke fulgte opp avtaler om å møtes, da jeg datet.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Og dette må du virkelig rådføre deg om her?! Anonymkode: 51257...711
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Ja bare slett han Anonymkode: 4e85d...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå