Gå til innhold

Striping og permanent samtidig?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gjøre endringer med håret, er ganske lei av den mellomblonde fargen som er skikkelig kjedelig. Lurte først på å bleke håret, men ble anbefalt å ta striper. Hvor lyse striper går det an å få? Noen som har link til et hår som er stripet? Har ikke helt peiling, så aner ikke hvordan det blir seende ut.

Har også lyst til å ta permanent, men lurer på om det blir overkill for håret dersom jeg også skal stripe det??! Noen som kan opplyse meg som har så lite peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd kombinasjonen permanent og striper på samme tid. Du må være forbredt på at håret blir veldig tørt! Samtidig gikk det greit etter hvert, så lenge jeg var flink til å kure håret med en fuktighetsgivende maske en til to ganger i uken. (Ble sterkt anbefalt av min frisør!).

Vil for øvrig anbefale striper mer enn helbleking av håret, syns det gir et mer naturlig resultat. Dessuten slipper man den markante etterveksten (dersom håret blekes en del lysere enn den naturlige hårfargen). Striper i ulike nyanser kan gi et fint spill i håret.

Skrevet

man skal helst aldri ta perm hvis man har stripet (med bleking) av hår... det lærte vi hvertfall på frisørskolen.. det blir for slitt rett å slett.. så å stripe å ta perm samtidig hadde jeg aldri gjort..så enten eller vil jeg si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...