AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Hei. Jeg er sammen med en veldig snill og omsorgsfull fyr. Vi er samboere men problemet er at jeg mister interessen. Når vi ble samboere visste jeg ikke helt hvilke spill han likte å spille. Når har jeg funnet ut at d er for det meste skytespill, action. Føler ikke det er så mage andre ting som interesserer han som ha driver med alene, han skal ta jegerprøven nå men føler det går litt i det samme og det er så vanskelig å fortsatt da ha de gode kjærestefølelsene for han når det ikke ble som jeg hadde tenkt. Vi har snakket mye om det og jeg vet at hadde han fortalt noe annet til meg om diverse andre ting som interesserte han i seg selv uten at det er ting som vi gjør sammen så hadde jeg fortsatt hatt følelsene sikkert.Jeg har ikke lyst å ha sex med han heller når det har blitt sånn. Jeg synes det er utrolig trist. Har noen opplavd noe lignende eller det å miste følelser? Anonymkode: 8cef0...0e1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Vi har vel alle opplevd å miste følelser eller at partner har gjort det. Her virker det vel mer som du ikke visste hvem du ble sammen med. Anonymkode: db1b8...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har vel alle opplevd å miste følelser eller at partner har gjort det. Her virker det vel mer som du ikke visste hvem du ble sammen med. Anonymkode: db1b8...fc9 Han sa at han ikke bare spilte. At han var opptatt av andre ting men jeg ser det ikke noe sted nå. Det er så sykt kjedelig og jeg er så sykt lei meg. Men jeg tror jeg kan finne noen som er mer spennende. Med mer like interesser om jeg bare går videre. Anonymkode: 8cef0...0e1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sa at han ikke bare spilte. At han var opptatt av andre ting men jeg ser det ikke noe sted nå. Det er så sykt kjedelig og jeg er så sykt lei meg. Men jeg tror jeg kan finne noen som er mer spennende. Med mer like interesser om jeg bare går videre. Anonymkode: 8cef0...0e1 Du ville jo merket fort om hadde andre hobbier. Lenge før dere ble samboere. Anonymkode: db1b8...fc9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ladies and gentleman, dette er grunnen til at vi bør holde oss unna norske og vestlige kvinner Så emosjonelt hormonell ustabile kvinner som skal miste alle "følelsene" på en dag så ødlegge hele forholdet pga stemmer innenfra som har ingenting med virkeligheten å gjøre kvinner må begynne å bruke mer hjernen og mindre følelser Det er enormt risky å investere i kvinner fortiden med de bergodalbane følelsene til kvinner og enormt ustabile hormoner og følelser kvinner kan elske deg på mandag, på tirsdag og i 3 år sammenhengende så plutselig ha følelser for arbeidskollegaen på tirsdag og mistet alle følelsene for kjæresten men vet ikke hvorfor kings, hold dere unna, ser det hele tiden, ustabile kvinner og deres følelser som ødlegger for dem selv og andre rundt dem Anonymkode: c8b6f...cda Hva så. Mannen min gikk fordi han bare ikke gadd mer, enda jeg var god mot ham, men jeg lager ikke rants om menn generelt av den grunn. Det var jo akkurat han. Anonymkode: db1b8...fc9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå