Gå til innhold

Hvordan er denne lyse eyelineren? Kan det bli fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å ser litt på sminke. Har ikke peiling bare for å si det slik. Men jeg kunne tenke å sminke meg litt, tenker da mest på mascara og eyeliner. Så fant jeg denne og tenkte at dersom jeg brukte den som er litt lys kanskje det så litt mer naturlig ut enn med svart eyeliner?

Noen som har peiling? Kommer det å se naturlig og bra ut?

https://www.blivakker.no/product/3206422/revolution-beauty-revolution-pro-gel-eyeliner-pencil-shell-1-2g

Anonymkode: 46e9f...47f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har lyse øyelokk og blender ut vil nok denne gi en svak farge. Om du har øyeskygger så kan jeg anbefale å kjøpe en liten og stiv kost (gjerne skårklipt) som du kan bruke til lage eyeliner. Det ser mer naturlig ut enn en skarp kajal. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Denne er ment som liner på våtkanten for å lysne opp, eventuelt for statementliner.

Jeg ville heller valgt en dempet lys brun, enten kald eller varm utfra din tone. 

Kun liner og mascara er sjeldent pent synes jeg, hadde heller valgt en forsiktig matt kremskygge eller litt bronzer på lokket og så kun mascara. 

Endret av DundreMilfin
Skrevet
Sonit skrev (8 minutter siden):

Om du har lyse øyelokk og blender ut vil nok denne gi en svak farge. Om du har øyeskygger så kan jeg anbefale å kjøpe en liten og stiv kost (gjerne skårklipt) som du kan bruke til lage eyeliner. Det ser mer naturlig ut enn en skarp kajal. 

Takk for tips. Har ingen øyeskygger. Hadde du villet linke til en øyeskygge og kost jeg kunne bruke?

DundreMilfin skrev (3 minutter siden):

Denne er ment som liner på våtkanten for å lysne opp, eventuelt for statementliner.

Jeg ville heller valgt en dempet lys brun, enten kald eller varm utfra din tone. 

Kun liner og mascara er sjeldent pent synes jeg, hadde heller valgt en forsiktig matt kremskygge eller litt bronzer på lokket og så kun mascara. 

Takk for tips. Er det en slik øyeskygge du tenker på? https://www.blivakker.no/product/3141405/mac-cosmetics-pro-longwear-paint-pot-vintage-selection-5g Og ingenting rundt øynene eller som eye liner?

Skrevet

Dette er en veldig fin og nøytral palett. Du kan bruke de lyseste som grunnlag, ta en av de i midten i globallinjen (det søkket du har på øyelokket) og en av de mørkeste som liner som du blender ut. Blending er viktig i alle steg.

Her er et fint sett med børster/koster. Det står veldig godt forklart i teksten hvordan de kan brukes.

Anbefaler også å søke på nybegynner makeup på You Tube :)

• Liker 1
Skrevet
Sonit skrev (1 time siden):

Dette er en veldig fin og nøytral palett. Du kan bruke de lyseste som grunnlag, ta en av de i midten i globallinjen (det søkket du har på øyelokket) og en av de mørkeste som liner som du blender ut. Blending er viktig i alle steg.

Her er et fint sett med børster/koster. Det står veldig godt forklart i teksten hvordan de kan brukes.

Anbefaler også å søke på nybegynner makeup på You Tube :)

Supert, tusen takk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for tips. Har ingen øyeskygger. Hadde du villet linke til en øyeskygge og kost jeg kunne bruke?

Takk for tips. Er det en slik øyeskygge du tenker på? https://www.blivakker.no/product/3141405/mac-cosmetics-pro-longwear-paint-pot-vintage-selection-5g Og ingenting rundt øynene eller som eye liner?

Paint pots til Mac liker mange, men hadde valgt en av de matte nude som start.

Den til Urban Decay er veldig fin DERSOM du har kald hudtone :) Den er for kjølig for meg. 

Paint pot kan fungere veldig bra som primer under andre skygger. 

Fordelen med den til Urban Decay er at du får lagt en ganske naturlig og forsiktig sminke. 

It Cosmetics har og veldig bra og fine kremskygger (no tug) sitter som støpt :) Hadde tatt de før paint pot til MAC egentlig. De sitter og myyyyyye penere enn enhver pudderskygge synes jeg da. 

Skrevet
DundreMilfin skrev (På 4.11.2022 den 21.30):

Paint pots til Mac liker mange, men hadde valgt en av de matte nude som start.

Den til Urban Decay er veldig fin DERSOM du har kald hudtone :) Den er for kjølig for meg. 

Paint pot kan fungere veldig bra som primer under andre skygger. 

Fordelen med den til Urban Decay er at du får lagt en ganske naturlig og forsiktig sminke. 

It Cosmetics har og veldig bra og fine kremskygger (no tug) sitter som støpt :) Hadde tatt de før paint pot til MAC egentlig. De sitter og myyyyyye penere enn enhver pudderskygge synes jeg da. 

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...