AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Skravler, maser, lager lyder hele tiden. Klarer ikke sitte 1 minutt stille gjennom hele dagen. Spør etter det ene, vil gjøre noe, begynner på neste ting før hun er ferdig og alt er fullstendig kaotisk. Det jeg sier til henne går rett ut og etter en dag er jeg helt utslitt. Åpner skap, river ut ting, går så fort i svingene at hun snubler. Hvor vanlig er dette? Anonymkode: 56445...b4b
Kaisada Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skravler, maser, lager lyder hele tiden. Klarer ikke sitte 1 minutt stille gjennom hele dagen. Spør etter det ene, vil gjøre noe, begynner på neste ting før hun er ferdig og alt er fullstendig kaotisk. Det jeg sier til henne går rett ut og etter en dag er jeg helt utslitt. Åpner skap, river ut ting, går så fort i svingene at hun snubler. Hvor vanlig er dette? Anonymkode: 56445...b4b ytterst vanlig.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Begynne å sette grenser? Ikke lov å starte på noe nytt før det forrige er ryddet opp, hjelpe henne med å fokusere ved å sette dere ned å male,pusle etc? En 4-åring trenger rammer. Anonymkode: 9c758...d1a 1
Gjest Sprite Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 4åring som går å river ting utav skap er ikke «ytterst vanlig» nei. du får begynne å sette grenser først tror jeg.
Grüner Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Nå har ikke jeg sett datteren din og vet ikke om du overdriver, men det der høre s nesten litt ADHD-aktig ut? Hva sier de i bhg; hvordan er hun der? 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 Har hun faste grenser eller får hun holde på akkurat som hun vil? ADHD? Anonymkode: eb3ef...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har hun faste grenser eller får hun holde på akkurat som hun vil? ADHD? Anonymkode: eb3ef...9c6 Grüner skrev (1 time siden): Nå har ikke jeg sett datteren din og vet ikke om du overdriver, men det der høre s nesten litt ADHD-aktig ut? Hva sier de i bhg; hvordan er hun der? Sprite skrev (1 time siden): 4åring som går å river ting utav skap er ikke «ytterst vanlig» nei. du får begynne å sette grenser først tror jeg. AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynne å sette grenser? Ikke lov å starte på noe nytt før det forrige er ryddet opp, hjelpe henne med å fokusere ved å sette dere ned å male,pusle etc? En 4-åring trenger rammer. Anonymkode: 9c758...d1a Vi setter grenser men det når ikke inn. Prøver å sette meg ned på huk å snakke direkte til henne, men hun hører ikke. Munnen går i ett, spør etter noe hele tiden. Hun kan male i 3 minutter også gjør hun noe annet. Spør etter drikke, river ned noe, snubler i ting, trenger hjelp til ditt og datt... Det er adhd i familien så det er godt mulig. I barnehagen er hun inkluderende og aldri hørt at hun er så vill der. Hun gjør også det hun skal. Anonymkode: 56445...b4b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 Høres ut som vårt barn i 4-års alderen. Det bedret seg betraktelig med med årene. Vi tror vårt barn er høysensitivt og fort blir overstimulert, som igjen leder til adhd-lignende symptomer. Er utredet uten funn. Mitt tips: ro ned. Mindre stress. Mindre stimuli. Helst korte dager i barnehagen. Ikke fullt kjør i helgen osv. Anonymkode: ccdb8...376 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 Kanskje hun gjør for mye? Finner dere på ting hele tiden? Hva med å bare ta det helt med ro en dag tenker jeg.....Kanskje hun er overstimulert. Anonymkode: eb3ef...9c6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 Symptomer på adhd. Kjeder seg lett, konsentrasjonsvansker, skifter stadig fra en aktivitet til en annen....Hadde tatt det opp med fastlegen. Anonymkode: eb3ef...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå