AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 jeg og kjæresten vin har vært sammen siden 2019, men vi klarer ikke å ha sex sammen. Nå er det sånn vi alle vet at man kun har sex med den vil ha det med. Stemmer ikke det? jo så derfor har sex med andre fordi det er de jeg er tiltrukket av seksuelt. Slå opp vil jeg ikke siden det er ingen garanti at jeg finner like seriøs forhold som jeg er i nå og dessuten har jeg alltid hatt frykt for å ende opp alene Jeg er også redd for at han har sex med andre siden tror neppe han har levd i sølibat siden 2019 eller hva tror dere? Anonymkode: 5875b...075 1
nordlending Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Du er i et monogamt forhold, har sex med andre, og mener at du ikke er utro? 6
Bombasi Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 (endret) Ja, du er utro, og ja du bør si det til han. Det fortjener han. Endret 4. november 2022 av Bombasi 3
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Dette er klassisk utroskap.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): jeg og kjæresten vin har vært sammen siden 2019, men vi klarer ikke å ha sex sammen. Nå er det sånn vi alle vet at man kun har sex med den vil ha det med. Stemmer ikke det? jo så derfor har sex med andre fordi det er de jeg er tiltrukket av seksuelt. Slå opp vil jeg ikke siden det er ingen garanti at jeg finner like seriøs forhold som jeg er i... Anonymkode: 5875b...075 Du er ikke i et seriøst forhold nå. Det er fylt med løgn, utroskap og manglende kommunikasjon. Anonymkode: d2602...66f 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 Har du sex med noen andre enn kjæresten, din uten å ha avklart det med kjæresten — da er du utro. Sånn er det bare. Anonymkode: ea428...ee9 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 man har sex med dem man vil det selv jeg vil ikke ha sex med han jeg vil bare ha tryggheten ts Anonymkode: 5875b...075 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 Just now, AnonymBruker said: man har sex med dem man vil det selv jeg vil ikke ha sex med han jeg vil bare ha tryggheten ts Anonymkode: 5875b...075 Hvorfor det da? Synes du ikke han er attraktiv ? Siden du ikke er sexuelt tiltrukket av han, eller hva er egt greia her? Anonymkode: b7552...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 Og partneren din syns dette er greit? Anonymkode: 8fa98...0a2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): man har sex med dem man vil det selv jeg vil ikke ha sex med han jeg vil bare ha tryggheten ts Anonymkode: 5875b...075 Det er ingen trygghet her. Du går bak ryggen hans og avviser ham, og hindrer ham i å finne andre. Anonymkode: d2602...66f 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor det da? Synes du ikke han er attraktiv ? Siden du ikke er sexuelt tiltrukket av han, eller hva er egt greia her? Anonymkode: b7552...bd4 han er egentlig fra et land som man her i norge ser ned til (vil ikke si hvor). føler meg så verdiløs dersom jeg skulle ha sex med han. jeg er 29 år np begynner å. bli 30. sjansen med å komme inn i nytt seriøst forhold er ganske liten. jeg tar ikke sjanser mer. derfor blir jeg sammen med han, men kan ligge med de jeg vil ligge med. noen ganger føler jeg at jeg er utro mot han og har bekymringer at han er det også.Blir sjalu når jeg tenker tanken. dessuten liker jeg ikke kroppen hans. mye svart hår på brystet, Anonymkode: 5875b...075 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): man har sex med dem man vil det selv jeg vil ikke ha sex med han jeg vil bare ha tryggheten ts Anonymkode: 5875b...075 Joda man kan ha sex med hvem man vil, men hvis du ikke er i et åpent forhold så er du utro uansett hvordan du vrir og vender på det. Anonymkode: 00455...668
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #13 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): man har sex med dem man vil det selv jeg vil ikke ha sex med han jeg vil bare ha tryggheten ts Anonymkode: 5875b...075 Så lenge du er utro, så er du i realiteten aldri trygg. Utroskapen kan plutselig bli avslørt på en eller annen måte, og da er det overhengende sannsynlig at du blir dumpa. Anonymkode: ea428...ee9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #14 Skrevet 4. november 2022 Har du fortalt han ar du har sex med andre? Anonymkode: 2b333...107
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #15 Skrevet 4. november 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: han er egentlig fra et land som man her i norge ser ned til (vil ikke si hvor). føler meg så verdiløs dersom jeg skulle ha sex med han. jeg er 29 år np begynner å. bli 30. sjansen med å komme inn i nytt seriøst forhold er ganske liten. jeg tar ikke sjanser mer. derfor blir jeg sammen med han, men kan ligge med de jeg vil ligge med. noen ganger føler jeg at jeg er utro mot han og har bekymringer at han er det også.Blir sjalu når jeg tenker tanken. dessuten liker jeg ikke kroppen hans. mye svart hår på brystet, Anonymkode: 5875b...075 Dette høres veldig merkelig ut, hvorfor bryr du deg hva andre tenker om typen din. Bare la han gå hvis du ikke tenner på han, det er det beste for deg og han. Du bortkaster bare tiden din. Det med hår på bryter kan være turn off ja, men som sagt Finn noen andre du tenner på og hvis ingen vil ha deg, er det bare bedre å være singel enn dette her. Det du gjør er ikke ok. Anonymkode: b7552...bd4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #16 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): han er egentlig fra et land som man her i norge ser ned til (vil ikke si hvor). føler meg så verdiløs dersom jeg skulle ha sex med han. jeg er 29 år np begynner å. bli 30. sjansen med å komme inn i nytt seriøst forhold er ganske liten. jeg tar ikke sjanser mer. derfor blir jeg sammen med han, men kan ligge med de jeg vil ligge med. noen ganger føler jeg at jeg er utro mot han og har bekymringer at han er det også.Blir sjalu når jeg tenker tanken. dessuten liker jeg ikke kroppen hans. mye svart hår på brystet, Anonymkode: 5875b...075 Dette er alvorlig talt den sykeste unnskyldning til utroskap jeg har hørt om. Hvilket land er det vi i Norge generelt ser ned på? Jeg kan ikke komme på et eneste, kanskje bortsett fra USA, eller de deler av USA som skremmende nok tror på at en narsissistisk notorisk løgner er egnet til å styre landet. Noe som forhåpentligvis kan ta slutt. Generelt kan vi i Norge riste litt sjokkert på hodet over noen ting i andre land/kulturer, uten at jeg klarer å se at vi dermed ser ned på land i helhet. Vi klarer også fint å se at land består av ulike mennesker, med både gode og dårlige egenskaper og verdier/holdninger. Her er det jo din holdning som er forkastelig. Umenneskelig! Det er ikke et menneske i verden som fortjener en partner som tenker slik. Ikke engang et menneske som har livnært seg av prostitusjon tidligere i livet. Selv temmelig dedikerte nazister hadde sex med jøder. Kun de mest overbeviste om at jøder ikke var mennesker, men "rotter" og avkum, klarte ikke å se for seg å "skitne" seg selv til ved å røre dem. Der er du. Det er menneskesynet DU viser. At du ser på et menneske du bor med og kaller partner slik er forferdelig. Av deg! Dette er verre enn utroskap alene, og jeg håper inderlig at dette er trolling. Anonymkode: b511c...37b 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #17 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er alvorlig talt den sykeste unnskyldning til utroskap jeg har hørt om. Hvilket land er det vi i Norge generelt ser ned på? Jeg kan ikke komme på et eneste, kanskje bortsett fra USA, eller de deler av USA som skremmende nok tror på at en narsissistisk notorisk løgner er egnet til å styre landet. Noe som forhåpentligvis kan ta slutt. Generelt kan vi i Norge riste litt sjokkert på hodet over noen ting i andre land/kulturer, uten at jeg klarer å se at vi dermed ser ned på land i helhet. Vi klarer også fint å se at land består av ulike mennesker, med både gode og dårlige egenskaper og verdier/holdninger. Her er det jo din holdning som er forkastelig. Umenneskelig! Det er ikke et menneske i verden som fortjener en partner som tenker slik. Ikke engang et menneske som har livnært seg av prostitusjon tidligere i livet. Selv temmelig dedikerte nazister hadde sex med jøder. Kun de mest overbeviste om at jøder ikke var mennesker, men "rotter" og avkum, klarte ikke å se for seg å "skitne" seg selv til ved å røre dem. Der er du. Det er menneskesynet DU viser. At du ser på et menneske du bor med og kaller partner slik er forferdelig. Av deg! Dette er verre enn utroskap alene, og jeg håper inderlig at dette er trolling. Anonymkode: b511c...37b Dette er utroskap! Anonymkode: 57e49...bec
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #18 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette er utroskap! Anonymkode: 57e49...bec Selvfølgelig, men det er mer enn utroskap også. Det er en holdning til partner som er umenneskelig. I tillegg til utroskap. Forferdelig oppførsel av ts! Anonymkode: b511c...37b 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #19 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): han er egentlig fra et land som man her i norge ser ned til (vil ikke si hvor). føler meg så verdiløs dersom jeg skulle ha sex med han. jeg er 29 år np begynner å. bli 30. sjansen med å komme inn i nytt seriøst forhold er ganske liten. jeg tar ikke sjanser mer. derfor blir jeg sammen med han, men kan ligge med de jeg vil ligge med. noen ganger føler jeg at jeg er utro mot han og har bekymringer at han er det også.Blir sjalu når jeg tenker tanken. dessuten liker jeg ikke kroppen hans. mye svart hår på brystet, Anonymkode: 5875b...075 Tja. Jeg fikk ny kjærste da jeg var 29. Men jeg er hyggelig og gidder ikke tull. Du høres slem ut og som du lager drama helt uten grunn. Antar det er noen piller du ikke har tatt. Jeg digger at kjæresten min har masse hår på brystet, det er sexy. Det er derfor jeg valgte nettopp ham. Jeg er aldri bekymret for at han er utro, for vi behandler hverandre bra. Anonymkode: d2602...66f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #20 Skrevet 4. november 2022 Jo, du er utro. Anonymkode: 15a0e...21f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå