AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 (La denne ut under kjæledyr, tidligere denne uka, første kommentar var å legge den her isteden) En veldig god venn av meg mistet nylig katten sin etter et fall fra et vindu i en blokk. Han fikk katten for ett år siden, så det var en veldig ung katt. Utenfra var det veldig tydelig hvor glad han var i katten, og den hjalp han ut av en tung periode. Nå er han ekstremt deprimert, han går på jobb, men holder seg ellers kun hjemme. Han snakker ikke veldig mye med vennegjengen lenger, han er kontaktbar, men vil veldig sjelden gjøre noe. Det er selvfølgelig kjipt det som har skjedd, men når det nå har gått noen uker vil jeg gjerne ha han med ut igjen. Føler jeg har gjort det jeg kan av støtte og trøst, så det jeg lurer på: Dere som selv har mistet, eller kjenner noen i en lignende situasjon, hva gjorde dere for å hjelpe? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 0b7ea...353 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Søsteren min var i lignende situasjon for noen år siden, hjalp mye og bare være der for henne, og litt senere være med og gå til anskaffelse av ny katt. Hun var også i dyp depresjon. Anonymkode: e6630...086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå