Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt inkompetent til å finne en god  partner som er ærlig og trygg. Jeg har ikke kontakt med følelsene og har lav selvfølelse. Jeg får følelser med en gang jeg får noe positiv oppmerksomhet fra en mann. Når det har kommet så langt at vi er i forhold så blir jeg fullstendig selvutslettende og tar alt ansvar for våre kommunikasjonsproblemer, noe han synes er helt ok. Jeg holder ut i årevis fordi jeg tror det er meg det er noe galt med. Får god hjelp av han til å støtte oppunder det. Fy søren for en drittsekk jeg er mot meg selv. Tør ikke involvere meg med menn mer. 

Anonymkode: d1199...dfb

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg, sånn har jeg det også. Har du prøvd emosjonsfokusert terapi? Anbefales! 

Anonymkode: ee9e4...ff8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forstår deg, sånn har jeg det også. Har du prøvd emosjonsfokusert terapi? Anbefales! 

Anonymkode: ee9e4...ff8

Ja jeg har prøvd kognitiv terapi tidligere. Psykologen jeg går til nå bruker emosjonsfokusert terapi. Jeg tror det er mest virkningsfullt for meg. Har veldig mange såre følelser fra barndom som preger meg. Det hjelper å se sammenhenger synes jeg.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva har skjedd som har gjort at du har det sånn? Har du fått noen diagnoser?

Anonymkode: 38d49...908

Skrevet

Terapi?

Anonymkode: 2ea7c...d26

Skrevet

Du må være singel noen år og gå i terapi. Det har hjulpet meg masse med selvfølelse og selvutslettende mønster som før fikk meg til å velge dårlige partnere og ikke klare å gå fra dem

Anonymkode: 377a4...570

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er helt inkompetent til å finne en god  partner som er ærlig og trygg. Jeg har ikke kontakt med følelsene og har lav selvfølelse. Jeg får følelser med en gang jeg får noe positiv oppmerksomhet fra en mann. Når det har kommet så langt at vi er i forhold så blir jeg fullstendig selvutslettende og tar alt ansvar for våre kommunikasjonsproblemer, noe han synes er helt ok. Jeg holder ut i årevis fordi jeg tror det er meg det er noe galt med. Får god hjelp av han til å støtte oppunder det. Fy søren for en drittsekk jeg er mot meg selv. Tør ikke involvere meg med menn mer. 

Få en venn med god sans for å finne menn i vater til å finne en til deg. Så får du styrt unna drittsekkradaren du har innebygget. 

Anonymkode: 701fb...773

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva har skjedd som har gjort at du har det sånn? Har du fått noen diagnoser?

Anonymkode: 38d49...908

Ja si det. Har aldri vært god nok hjemme.
Nei har ingen diagnoser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Få en venn med god sans for å finne menn i vater til å finne en til deg. Så får du styrt unna drittsekkradaren du har innebygget. 

Anonymkode: 701fb...773

Ja han skal gjennom sikkerhetstest av venninnene mine😅

• Liker 1
Skrevet

Terapi?

Anonymkode: 2ea7c...d26

Du må være singel noen år og gå i terapi. Det har hjulpet meg masse med selvfølelse og selvutslettende mønster som før fikk meg til å velge dårlige partnere og ikke klare å gå fra dem

Anonymkode: 377a4...570

Er singel nå og synes det er veldig deilig. Kjenner jeg får mer energi og er gladere. Ja har begynt i terapi. Kjente meg igjen i det jeg har lest om emosjonelt umodne foreldre. Var også vitne til vold som barn og har et nervesystem som er høyaktivert. Så bra at du har fått bedre selvfølelse av terapi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...