Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Katteluke med chip- noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om en katteluke med chip som de er fornøyd med? Som helst ikke koster over 1500,-

De jeg har sett på Musti (dyrebutikken her) har ganske dårlig anmeldelser..

Anonymkode: 70777...4e4

Skrevet

De fleste jeg har sett anbefaler Surepet/Sureflap sine. Dog koster de nok litt, og ikke minst tror jeg de er litt vanskelige å få tak i grunnet microchip-korona problemene.

Anonymkode: 1239b...2d5

Skrevet

Kan anbefale sureflap

Anonymkode: e6a1c...149

Skrevet

Har hatt Sureflap-en vår i over 10 år, aldri vært noe problem med den. Bytter batteri på den 1-2 ganger i året.

Anonymkode: 5165c...81d

Skrevet

Kan sureflap monteres i vegg uten at man trenger ekstra utstyr?

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kan sureflap monteres i vegg uten at man trenger ekstra utstyr?

TS

Vår er rett i veggen ja. Kun med forlengere siden vi har veldig tykk vegg der 😅 

Anonymkode: e6a1c...149

Skrevet

Om dere har flere katter, eller passer/kan komme til å passe katt/liten hund i fremtiden så anbefaler jeg en med chipleser begge veier i alle fall (dual scan). Jeg sjekket ikke godt nok da jeg kjøpte og vi har derfor bare en vei. Så nå kan vi ikke kontrollere hvem som går ut, bare inn. Veldig upraktisk når vi noen ganger må holde bare den ene inne, eller når vi passer katt som ikke kan gå ut.

Vi har Sureflap, og den fungerer som den skal, men den lager lyd når den leser chipen. Noen synes det er greit å høre at katten går inn, men siden kattene kan bruke lang tid på å bestemme seg for å gå inn, eller bare har lyst til å stå der med hodet i døra, så er det litt plagsomt til tider. 

Jeg kjenner noen som jeg tror har Cat Mate som ikke lager lyd, og den har fungert like bra som vår SureFlap. Jeg finner den ikke på nett nå, så den har nok gått ut av sortimentet, men jeg husker i alle fall at den var billigere enn vår. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...