Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen noen år nå. Har vært litt av og på .   I begynnelsen var han snill, omtenksom, hjelpsom, oppmerksom , sa alle de riktige tingene.  Sa han aldri hadde elsket noen som meg, vi var ment for hverandre, sjelevenner osv.  Jeg ble såå forelsket, har aldri trodd noen var så rett for meg , aldri elsket en mann så høyt.  Han løy om at han eide huset han bodde i, løy om at han jobbet.  Og mye annet.   Så skjedde  det noe som han var skyld i , men han skyldte alt på meg og sa det var min feil, han hadde ikke noe skyld i noe. Han ville avslutte , men jeg tryglet og ba om at vi måtte forsette. 

Han ville vi skulle kjøpe noe sammen bare tre mnd etter vi var blitt sammen, han bodde hos meg i noen år.  Betalte ikke for mat eller noe ,  og når vi skulle noe brukte vi kun min bil.  Han klarte på en eller annen måte å få meg til å synes synd i han.  Han kunne flørte med  exene sine .  Og var populær blandt damer.   For alt negativt som var skjedd i livet hans var det andres feil.  Alle som ikke er enig i han er idiot. Han har dårlig impuls kontroll og blir fort og lett sur og irritert over små ting.  Og hvis vi har en uenighet kan han bruke silent treatment på meg i uker og mnd. Og skylde alt på meg  . Dette er vanskelig for siden vi ikke bor sammen, er det viktig for meg å ha kommunikasjon. Han bruker heller ikke ordene unnskyld eller takk.  Innimellom når vi har gode stunder kan han si fine og postive ting til meg. Men ofte får jeg formaninger og irettesettelser og en følelse at han trykker meg ned.  Når han kjefter  på meg kjenner jeg at jeg får vondt i hele kroppen og skjelver helt ut i tærne.

Han har vist gang på gang at han ikke bryr seg, og det gjør meg så lei meg , hver gang så er det jeg som må komme krypende til han og be om at vi komme over det som gnager.  Han mister troen på oss når han ikke får det som han vil og da truer han med å gjøre det slutt , og sier da at det er så  mange  damer han har på vent som vil ha han  Og bruker facebook  for å få oppmerskomhet og komplimenter fra damer. Han har opp mot 100 single damer som heier på han.  Og han vet det gjør meg sjalu når jeg leser hvor flott de skriver til han.  Jeg har brukt så mye tid å fundere over om han er psyokpat eller narsisist.  Har lest mye om det og ser han har mange tegn. Men vil liksom ikke helt tro det heller.  Jeg håper innerst inne at han elsker meg. For jeg elsker han . Har hatt mange våkennetter med tenking og grubling og følelse av å ikke være god nok,  Nå er vi på 14 dag uten kontakt og jeg bare håper han tar opp tlf og ringer.  

Anonymkode: 9d0d7...7d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er hvertfall ikke bra for deg og det er det eneste du trenger for å ta valget om å slå opp og bryte kontakt for godt. Høres ikke ut som han kan ha ekte kjærlighet for deg nei. Du fortjener bedre 

Anonymkode: a2bfa...b2d

• Nyttig 2
Skrevet

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå er vi på 14 dag uten kontakt

Så bra. Er det ikke like greit å bli kvitt han? 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men ofte får jeg formaninger og irettesettelser og en følelse at han trykker meg ned.  Når han kjefter  på meg kjenner jeg at jeg får vondt i hele kroppen og skjelver helt ut i tærne

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har brukt så mye tid å fundere over om han er psyokpat eller narsisist.

Bruk heller tiden din på å lære å elske deg selv. 

• Nyttig 2
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke. Mange oppfører seg dårlig uten også. 

Anonymkode: 060a9...023

Skrevet

Nei. Han er bare en løgnaktig dust.

Skrevet

God, gammeldags drittsekk, men med mange narsissistiske trekk. Han virker ikke smart og kalkulert nok til å være ren narsissist. Du bør uansett komme deg unna. Det blir verre. Silent treatment er svært skadelig 

Anonymkode: 48df1...209

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...