AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Synes det er noe tullete å bruke penger på en slik dag som bare er handelens påfunn. Men til burdager får de alltid gaver. Føler egentlig ikke for å gi noe fordi jeg synes det blir mye unødvendig gaver og dull. Er det flere enn meg som tenker slik? Jeg bor et unna foreldrene mine og har ikke mye kontakt med de til vanlig og det samme går andre veien. Kanskje hver 3 eller 4 uke, men da er det jeg som ringer min mor bare for å høre hvordan det går. Ellers hender det at vi sender meldinger, men alt er overfladisk synes jeg. Hun ringer meg sjelden. Vi har aldri hatt et veldig nært forhold og kommer aldri til å bli sånn, det vet jeg. Så føler at farsdagsdagsgave og morsdagsgaver er litt unødvendig for min del. Tidligere har jeg gitt gaver og sendt meldinger for å gratulerer, men det føles noe unaturlig for meg å gjøre det så jeg vil ikke fortsette med det. Anonymkode: e2905...fc9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Her er tradisjonen å lage god frokost, kaffe og kake senere også en liten ting fra barna😊 Anonymkode: 0d9d2...32d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Selvsagt må man ikke. Vi har aldri hatt tradisjon for det i familien, og jeg og mannen fortsetter det å ikke gjøre noe stort ut av det nå når vi har lite barn selv. Vi feirer heller ikke ting som Valentines. Setter heller pris på hverandre i hverdagen og overrasker med noe hyggelig "uten grunn" . Anonymkode: c3184...4c8
Embla Othea Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Man må ikke kjøpe gaver. Jeg pleide å lage god frokost og kake til pappa. Han ble kjempeglad for det.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvsagt må man ikke. Vi har aldri hatt tradisjon for det i familien, og jeg og mannen fortsetter det å ikke gjøre noe stort ut av det nå når vi har lite barn selv. Vi feirer heller ikke ting som Valentines. Setter heller pris på hverandre i hverdagen og overrasker med noe hyggelig "uten grunn" . Anonymkode: c3184...4c8 Samme her. Hverdagen er mye mer viktig for oss enn 10 "store" dager i året. Er heller ikke vant til sånt fra egen barndom, jeg prøvde meg litt da ungene var små, men det kokte bort. Søte lapper, gode middager, avslappende kvelder er det vi koser oss med. Anonymkode: 69628...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå