Gå til innhold

Kompromisser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig i forholdet hadde vi masse sex. Nå har vi vært sammen i nesten tre år og bodd sammen i litt over et år, og det er blitt mindre sex. Men vi prøver å ha sex i hvert fall én gang om dagen. Det kan være om kvelden eller om morgenen, altså kan det være kvelder hvor vi ikke har sex. Jeg lurer av og til på om vi er blitt treige, eller om jeg er blitt det. Kåt er jeg jo, registrerer likevel at det blir mindre i omfang.

Jeg synes ikke lenger det er "nødvendig" å ligge sammen når jeg har mensen, derfor kaller vi det "blowjob-uker". Men tidligere var det jo ikke snakk om å droppe sexen bare fordi mensen kom. Nå skjer det bare en gang, kanskje, i de ukene. Ellers suger jeg, en sjelden gang anal, men det er ikke så ofte. 1-2 ganger i måneden, kanskje? Er vi/jeg blitt treige/treig, eller er dette den typen "komfort" som er naturlig når man bor sammen og kan velge tid fritt? Lurer litt på hva det fører til.

På mange måter er dette kompromisser og det er derfor jeg spør meg selv om "jeg" er blitt treig, siden han sikkert ville vært helt med dersom jeg tok initiativ hver kveld og morgen. Jeg tipper han opplever meg som mer laidback og så blir utfallet at vi ikke gjør det så mye. Men nå spekulerer jeg jo bare. Jeg hører at vi bør prate om det - eller bare la det være. Usikker.

Anonymkode: 09ed8...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex bare 1 gang om dagen! Tror dessverre dette er begynnelsen på slutten for dere 🙄

Anonymkode: 5d3a9...a81

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

🤣

Anonymkode: b5a9e...6cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...