Gå til innhold

Jeg hater å ikke vite

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Driver å flørter litt med en gutt, men pga avstand har vi ikke møttes på en stund. Han har tidligere sagt at han er interessert, men etter som tiden går blir det mindre og mindre kontakt/flørting,..slik har det vært før, så møtes vi igjen og det er på'n igjen...

Jeg er sååå betatt, og går rundt og tripper, og venter i spenning, for innen 3 uker, så VET jeg mest sannsynlig om han kan bli min eller om alt bare har glidd ut i sanden (eller om han har fattet interesse for noen andre etc etc),... herregud som jeg virkelig haaaater denne følelsen av usikkerhet!!!

akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne hoppe over denne perioden å heller skifte til begynnelsen-av-et-forhold-modus eller tilbake til kun flørting,...

i hate to not know,....

andre som har det på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Driver å flørter litt med en gutt, men pga avstand har vi ikke møttes på en stund. Han har tidligere sagt at han er interessert, men etter som tiden går blir det mindre og mindre kontakt/flørting,..slik har det vært før, så møtes vi igjen og det er på'n igjen...

Jeg er sååå betatt, og går rundt og tripper, og venter i spenning, for innen 3 uker, så VET jeg mest sannsynlig om han kan bli min eller om alt bare har glidd ut i sanden (eller om han har fattet interesse for noen andre etc etc),... herregud som jeg virkelig haaaater denne følelsen av usikkerhet!!!

akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne hoppe over denne perioden å heller skifte til begynnelsen-av-et-forhold-modus eller tilbake til kun flørting,...

i hate to not know,....

andre som har det på samme måten?

Noe lignende i alle fall. Utrolig irriterende! :murvegg: Det verste er at man (les: jeg) tenker så mye på det at man kommer til å å få seg en real nedtur hvis det viser seg at han har funnet seg en ny/ikke er interessert. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i know...det er akkurat det,..gruer meg litt, men gleder meg mest til å finne ut hva som skjer,..(vet han fortsatt er singel, men aner jo ikke om han har fått øynene opp for noen andre, i hope not).

skal prøve å fokusere på litt andre ting de neste 3 ukene,...men er ikke kjempelett når jeg skal på byen sammen med blant annet kompiser av han,...

er litt deilig å være så betatt,....men blir kjipt hvis det går over til ingenting (=depping).....

*prøve å tenke på heeelt andre ting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i know...det er akkurat det,..gruer meg litt, men gleder meg mest til å finne ut hva som skjer,..(vet han fortsatt er singel, men aner jo ikke om han har fått øynene opp for noen andre, i hope not).

skal prøve å fokusere på litt andre ting de neste 3 ukene,...men er ikke kjempelett når jeg skal på byen sammen med blant annet kompiser av han,...

er litt deilig å være så betatt,....men blir kjipt hvis det går over til ingenting (=depping).....

*prøve å tenke på heeelt andre ting*

Jepp, det gjelder nok å prøve å fokusere litt på andre ting så lenge. Dessuten er det vel ikke så lurt å satse alt på at det skal gå bra heller. Men det er litt deilig også ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hvordan du har det... Jeg er også blant de som gjerne skulle ha hoppet galant over denne fasen i starten av et forhold. Synes ike det er så fryktelig spennende heller, bare frustrerende. Jeg trives absolutt best med den en god del tryggere fasen som kommer når man er komt over den første keitete bli-kjent-fasen. Da blir det sånn god-spennende. Misunner litt de som syns det er kjempedeilig å gå rundt å vere trippende forelsket. Men så er det vel kanskje en fordel å ikke fokusere så mye at det skal vere så voldsomt spennende. Jeg nyter ro, kos og harmoni.

Men lykke til; håper det ordner seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om guttene i innleggene her ikke er sånn over-interesserte i dere, bare sånn passe.

Hadde de virkelig vært interessert, vill de ha anstrengt seg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om guttene i innleggene her ikke er sånn over-interesserte i dere, bare sånn passe.

Hadde de virkelig vært interessert, vill de ha anstrengt seg mer.

Det er vel strengt tatt litt vanskelig for deg å komme til en slik konklusjon uten at du vet noe om omstendighetene bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...