AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Hvilken by synes dere er best å besøke med tanke på mat, kulturliv o.l? Anonymkode: 72fdb...fa1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Mtp mat og kulturliv ville jeg valgt Stockholm, men Göteborg har også flere gode restauranter det er verdt å sjekke ut. Det er veldig forskjellige byer, men begge er fine. Anonymkode: 943b4...766 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 matmessig er begge svært bra. Gøteborg er med "nedpå", uformell, Stockholm mer Stor By/urban/kontinental/stivere Anonymkode: 7db12...ad4 1
Peterpan91 Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Tror jeg ville besøkt Gøteborg. Men det er vel alltid gøy og "mer" å gjøre i hovedstaden, tenker jeg. Personelig ville jeg valgt Gøteborg, men det er fordi de fleste jeg kjenner heller drar dit. Nærmere Norge er det også.
Snok1 Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 Det er to flotte byer med hvert sitt positive særpreg. Stockholm er hovedstad og kulturby med sine institusjoner. Göteborg er en pulserende handels- og industriby som er mer current og ungdommelig.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 Utelivet i Stockholm er fantastisk, om det spiller en rolle. Langt bedre enn Gøteborg, eller noen annen by i Norden. Anonymkode: 635f0...60c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Utelivet i Stockholm er fantastisk, om det spiller en rolle. Langt bedre enn Gøteborg, eller noen annen by i Norden. Anonymkode: 635f0...60c Hvis man er opptatt av "sosseliv", henge med de rette på stureplan etc. For gjennomsnittsmennesske er Gøteborg mye koseligere. Anonymkode: c8a63...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 Elsker begge byene. Stockholm er nok penest, spesielt med Gamla Stan. Men Göteborg har Liseberg, som jeg synes overgår både Gröna Lund og Skansen. Begge byene er veldig bra på kultur, teater, shopping mv. Anonymkode: 13a0f...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå