AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Jeg og familien søker litt rundt etter en annerledes feiring i år. Vi har også innsett at vi er litt sent ute. Vi ser etter et alternativt sted å feire i Agder, Telemark, Vestfold, Sverige eller Danmark. Tanken er at ingen av oss skal stå for maten men få alt servert så vi bare kan nyte julen. Det må være barnevennlig da vi har småbarn. Er det noen som har erfaring med en slik type feiring og kan eventuelt anbefale et sted? Anonymkode: 4e2d2...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg og familien søker litt rundt etter en annerledes feiring i år. Vi har også innsett at vi er litt sent ute. Vi ser etter et alternativt sted å feire i Agder, Telemark, Vestfold, Sverige eller Danmark. Tanken er at ingen av oss skal stå for maten men få alt servert så vi bare kan nyte julen. Det må være barnevennlig da vi har småbarn. Er det noen som har erfaring med en slik type feiring og kan eventuelt anbefale et sted? Anonymkode: 4e2d2...dbd Nei men vil gjerne dytte opp innlegget da jeg vil ha tips og. Litr familie og alltid jeg som ordner med alt til og i julen. Så vi har tenkt på det og. Med barn. Anonymkode: 9db1b...7b6 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Savalen har vi feiret på flere julehøytider. Fått servert nydelig mat. Basseng, lekerom, kino osv til barna. Fantastisk opplegg. Anbefales, selv om prisen har gått opp mye de siste årene. Anonymkode: b2bb6...06a 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Høres hyggelig ut Anonymkode: f3111...937
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Ååhh høres koselig ut da 🫶🏻 Skriver for å booste innlegget. Anonymkode: b0871...9ae
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Savalen har vi feiret på flere julehøytider. Fått servert nydelig mat. Basseng, lekerom, kino osv til barna. Fantastisk opplegg. Anbefales, selv om prisen har gått opp mye de siste årene. Anonymkode: b2bb6...06a Det ser veldig flott ut! Dessverre blir dette litt for langt unna for vår del, men ut ifra responsen i tråden virker det som det er flere som kunne tenke seg en slik feiring. Så jeg slår et slag for å dele erfaringer til de som har det Vi så litt på Straand hotel i Vrådal og de har et virkelig flott juleopplegg. Men det var selvsagt fullbooket. Jeg antar man må planlegge veldig lang tid i forveien om en skal få plass noe som helst. Så jeg begynte å søke på København og jeg tror det kunne vært veldig fint, men klarte ikke finne noe informasjon om julefeiringen eller restauranter som er åpne i julen. Anonymkode: 4e2d2...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå