Gå til innhold

Hvilket krydder bruker dere til speilegg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilket krydder bruker dere til speilegg bortsett fra salt og pepper? 
jeg var på en cafe med helt fantastisk krydder, men dessverre ville ikke de fortelle hvilket krydder det var

Anonymkode: e470b...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aromat. Eller bare salt. Har jeg litt god tid, kan jeg også bruke litt oppkuttet fersk hvitløk som jeg strør på egget, snur det kjapt på andre siden

Anonymkode: 10bde...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salt og persille. Men Gastromat skal jeg kanskje teste igjen ja..  fikk det hos mor-mor for 150 år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salt, pepper og gressløk... Utrolig spesielt og frekt å ikke svare på hva slags krydder de brukte, btw... Hadde ikke spist der igjen, for å si den sånn..  Edith : har noen ganger tabascuz på også.

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvilket krydder bruker dere til speilegg bortsett fra salt og pepper? 
jeg var på en cafe med helt fantastisk krydder, men dessverre ville ikke de fortelle hvilket krydder det var

Anonymkode: e470b...e88

Salt, pepper og sumak. Sikkert ikke det en norsk kafé hadde på sine egg, det var trolig msg eller tilsvarende, siden de ikke ønsker svare. Du kan dessuten kreve innholdsfortegnelse på all mat. Si du er allergisk mot enkelte krydder, og melder dem til Mattilsynet om du ikke får innholdet.

Anonymkode: 10043...cb9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gastromat og Aromat er ren MSG. De fleste allroundkrydder har MSG også. Jeg ville valgt et av de andre krydderne som er foreslått her, det finnes mange rene krydder som er veldig gode.

Anonymkode: e7c64...dc4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...