AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 HEI Håper noen kan hjelpe til å bero meg eller gi meg sparke til å kontakte lege. Jeg sluttet med pilla for snart 2 måneder siden da jeg og samboer skal prøve å bli gravide. Etter dette har kroppen vært veldig rar. Jeg har blødd mye, tenker det er fordi kroppen vender seg til et liv uten pillen. Mensen (eller ihverfall blødninger) hele tiden i mindre og større grad. Men nå i et par dager har jeg ikke blødd. Men derimot hatt intense smerter som ligner voldsomt på menssmerter. Det er kun på venstre side. Vondt fra hoften, ned til lysken (der det er verst) og nedover låret og til kneet. Litt i leggen også. Det er en brennende smerte, der det noen ganger følelser ut som om hele huden og det inni drar seg. Jeg er ganske nummen i huden, spesielt på låret. Kjenner det hele tiden, men er verst på kvelden. Det kan være at etter å sittet rolig en stund så er det vanskelig å gå med engang. Hva kan dette være? Noen som har vært borti lignende? Alle svar tas i mot med stor takk! Anonymkode: cda7d...b4f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Hvorfor bestiller du ikke legetime? Det er umulig for noen her å vite hva som feiler deg og det er ikke lov å utgi seg som helsepersonell her. Anonymkode: e20e3...43e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Det du beskriver høres da mer ut som nerver i klem enn som menssmerter? Nummenhet er ikke et normalt symptom på mensen. Uansett - gå til lege. Har du slike menssmerter til vanlig er det også på høy tid du ber legen om bistand til håndtering av dem, og utredning av om det er noe annet enn «vanlige» menssmerter. Anonymkode: bb6d0...f52
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor bestiller du ikke legetime? Det er umulig for noen her å vite hva som feiler deg og det er ikke lov å utgi seg som helsepersonell her. Anonymkode: e20e3...43e Skal gå til lege hvis dette ikke gir seg. Men ville høre med andre, og det må være lov. Du svarte ikke på spørsmålet, men heller kritiserer at jeg spør. Unødvendig TS Anonymkode: cda7d...b4f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det du beskriver høres da mer ut som nerver i klem enn som menssmerter? Nummenhet er ikke et normalt symptom på mensen. Uansett - gå til lege. Har du slike menssmerter til vanlig er det også på høy tid du ber legen om bistand til håndtering av dem, og utredning av om det er noe annet enn «vanlige» menssmerter. Anonymkode: bb6d0...f52 Takk for svar. Ja, er lignende som når jeg har menssmerter. Men ikke nummenheten. Har hatt lignende som dette før, så gikk det plutselig over. Kan nok hende det blir lege over helgen hvis det ikke gir seg Anonymkode: cda7d...b4f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skal gå til lege hvis dette ikke gir seg. Men ville høre med andre, og det må være lov. Du svarte ikke på spørsmålet, men heller kritiserer at jeg spør. Unødvendig TS Anonymkode: cda7d...b4f Du ba om spark til å komme til legen. Det var den delen jeg svarte på. Om du har hatt problemer i 2 måneder virker det, for meg, tafatt å skrive her istedenfor å bestille legetime. Men jeg trengte selvsagt ikke skrive det. Anonymkode: e20e3...43e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ba om spark til å komme til legen. Det var den delen jeg svarte på. Om du har hatt problemer i 2 måneder virker det, for meg, tafatt å skrive her istedenfor å bestille legetime. Men jeg trengte selvsagt ikke skrive det. Anonymkode: e20e3...43e Hvis du leser, så er det ikke i 2 måneder jeg har hatt disse smertene, men et par dager. Sluttet på p-pille for 2 måneder siden. Men okei, du kan synes hva du vil Anonymkode: cda7d...b4f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 Jeg tror nok jeg også heller mot det å gi deg et spark for å komme deg til legen. Det trenger ikke være noe. Men har du vært på noen form for sjekk, ultralyd ol. i forkant i forhold til at dere ønsker barn? Jeg spør, da cyster/svulst kan være noe som er galt. Ved feil plassering kan det påvirke nerven som kan forklare nummenheten og strålingen nedover i beinet. Og om det sitter andre steder kan det forklare blødningen. Men en tur til legen evt. privat til gyn kan gi faktiske svar fremfor synsing av KG/google leger 😅 Anonymkode: 697fc...dc6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå