AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Med tanke på å slå seg til ro med hus og barn osv? Har ikke inntrykk av at skandinaviske og vesteuropeiske damer er noe særlig spennende og attraktivt på samme måte som man kan få inntrykk av hos greske, tyrkiske og spanske menn. Stemmer dette i mange tilfeller? Anonymkode: 36c26...a6f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Generelt sett er nok italienske menn mest interessert i italienske kvinner og omvendt. Samme som at norske menn generelt sett er mest interessert i norske kvinner og omvendt. Anonymkode: e685c...1ab
Heydayotheinterweb Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Dette kan jeg faktisk svare på: etter å ha vært 4 år sammen men Italiensk kvinne: Hun ville temme meg hele tiden og ville jeg skulle roe meg, Når hun endelig fikk sin lille teddybjørn.... så forlot hun meg for sin egen karriere. I can't trust women no more 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Jeg vet ikke, men vil jo tro de fleste menn foretrekker en dame fra sin egen kultur for giftemål, samtidig som de tar det som er lettest tilgjengelig for sex. Akkurat som det er i de fleste land og kulturer. Anonymkode: a5644...e9f 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Italienere er nok mer interessert i egne enn f eks tyrkere. Anonymkode: 6bb44...491
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 Italienere ser nok helst på skandinaviske damer som et ok engangsknull. Og slår seg helst i ro med italienske damer. Anonymkode: a4314...294 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Med tanke på å slå seg til ro med hus og barn osv? Har ikke inntrykk av at skandinaviske og vesteuropeiske damer er noe særlig spennende og attraktivt på samme måte som man kan få inntrykk av hos greske, tyrkiske og spanske menn. Stemmer dette i mange tilfeller? Anonymkode: 36c26...a6f Ifølge ryktet er italienske menn mest interessert i å blidgjøre sin italienske mamma 😄 Men generelt er jo de fleste mennesker mest interessert i dem som kommer fra samme kultur, med samme språk, verdier osv. Det er mye enklere å bli sammen med noen du forstår, både språkmessig og når det gjelder oppførsel. Anonymkode: 72d68...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Italienere ser nok helst på skandinaviske damer som et ok engangsknull. Og slår seg helst i ro med italienske damer. Anonymkode: a4314...294 Jeg kjenner en italiensk mann som er gift med en dame fra Færøyene, altså skandinavisk dame. Hvis han ser på henne som engangsknull, så har dette engangsknullet vært litt vel langvarig - nærmere 15 år. Anonymkode: 72d68...8ae
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner en italiensk mann som er gift med en dame fra Færøyene, altså skandinavisk dame. Hvis han ser på henne som engangsknull, så har dette engangsknullet vært litt vel langvarig - nærmere 15 år. Anonymkode: 72d68...8ae Hehe. Det finnes unntak ja. Anonymkode: a4314...294
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 Jeg er norsk kvinne og hadde en italiensk kjæreste. Han ville heller ha norsk kjæreste en italiensk, men han synes det var vanskelig å få "nordmenn" Anonymkode: c32eb...bdc
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 "Er italienske menn mest interessert i italienske damer?" Til hva? De er jo veldig opptatt av moren sin og klarer knapt å flytte hjemmefra selv som gifte 30-åringer så til å gifte seg velger de nok noen moren blir fornøyd med. Altså italienske. For alt annet...you know. Anonymkode: 44144...50f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Skrevet 4. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjenner en italiensk mann som er gift med en dame fra Færøyene, altså skandinavisk dame. Hvis han ser på henne som engangsknull, så har dette engangsknullet vært litt vel langvarig - nærmere 15 år. Anonymkode: 72d68...8ae Bare ett til... Som meg og sjokolade. Anonymkode: 44144...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå