AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Eller noe midt i mellom/helt normal? Sover godt på natt med amming innimellom, sovner av seg selv igjen. Sover kun 20 min på dagtid. Sover kun på oss foreldre Trenger pupp og at vi går med baby i armene for å sovne, men det skjer raskt når hun er trøtt. Kan sitte i bæresele og kose seg i timesvis ved å få observere rundt og bevegelsen fra oss. Når baby ikke blir bært så er det grining og konstant sutring, vil ikke leke for seg selv eller bli lagt fra seg noen plass, da er det bare skriking og klaging. Krever konstant stimulering og oppmerksomhet for å være fornøyd når hun ikke sitter på oss. Roer seg raskt når vi trøster, aldri grått mye med unntak om hun ligger alene, må sitte i vogna, vippestol etc og er det full krisestemning. Hva mener dere andre som har hatt barn? Anonymkode: 9e4c0...1e5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Hvor gammel er baby? Anonymkode: 34c69...ff1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Ville sagt midt i mellom. Tenkte først enkel, men ser nå at hun ikke kan legges ned uten å eventuelt ha konstant stimulering. Det er veldig vanlig at babyer er sånn, men det finnes jo de som er såpass "lette" at de er fornøyd stort sett uansett. En krevende baby sover dårlig på natt, sovner ikke raskt og vil ikke være i bæreselen i timesvis. Babyen din høres lett ut i forhold til hva min var. Babytiden er krevende for de aller fleste. Anonymkode: cabb0...4ba
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvor gammel er baby? Anonymkode: 34c69...ff1 8 måneder, har vært slik siden starten. Anonymkode: 9e4c0...1e5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ville sagt midt i mellom. Tenkte først enkel, men ser nå at hun ikke kan legges ned uten å eventuelt ha konstant stimulering. Det er veldig vanlig at babyer er sånn, men det finnes jo de som er såpass "lette" at de er fornøyd stort sett uansett. En krevende baby sover dårlig på natt, sovner ikke raskt og vil ikke være i bæreselen i timesvis. Babyen din høres lett ut i forhold til hva min var. Babytiden er krevende for de aller fleste. Anonymkode: cabb0...4ba Takk for refleksjoner:) Anonymkode: 9e4c0...1e5
Surriball Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 Høres krevende ut, spør du meg. Bare 20 min på dagen til en 8 måneder gammel baby? Da er det ikke rart hun er sur og krevende resten av tida... 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 Er hun rolig så lenge hun får sitte på fanget eller i bæresjal vil jeg kalle henne enkel, da kan du jo trene, lese, strikke, gjøre husarbeid etc med henne på ryggen. Hvis hun kåler og vil bli underholdt på fanget og du må gå rundt eller ta knebøy for at hun skal være rolig i bæresele/sjal vil jeg si krevende. Anonymkode: 6c968...d4f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 Surriball skrev (18 minutter siden): Høres krevende ut, spør du meg. Bare 20 min på dagen til en 8 måneder gammel baby? Da er det ikke rart hun er sur og krevende resten av tida... Har aldri fått henne til å sovet lengre om gangen, har prøvd alt😞 Anonymkode: 9e4c0...1e5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er hun rolig så lenge hun får sitte på fanget eller i bæresjal vil jeg kalle henne enkel, da kan du jo trene, lese, strikke, gjøre husarbeid etc med henne på ryggen. Hvis hun kåler og vil bli underholdt på fanget og du må gå rundt eller ta knebøy for at hun skal være rolig i bæresele/sjal vil jeg si krevende. Anonymkode: 6c968...d4f Ja det er bare roping og grining med mindre vi bærer rundt eller i selen. Da er det musestille. Anonymkode: 9e4c0...1e5
ms. Perfect Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 Jeg tenker at hun i utgangspunktet er enkel, men at hun har et veldig søvnunderskudd på dagen. Min baby på 8 mnd blir merkbart mere grinete etter en halvtimes lur enn om han får til en på halvannen time. 1
Regnbuefisk Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 (endret) Hvis det hadde vært en yngre baby ville jeg sagt ganske gjennomsnittlig. God nattesøvn er bra, mye nærhetsbehov kan være slitsomt. Men ved åtte mnd høres det veldig krevende ut spør du meg. Da sov begge mine en time+ i vogna, og lekte for seg selv på gulvet en del av den våkne tiden. Men hva som er "krevende" spørs aller mest på øyet som ser. Jeg vet at begge mine har hatt en nattesøvn som hadde tatt knekken på mange andre, men fordi det funker så bra for meg å amme i halvsøvne så har det gått greit f.eks. Hvis du synes det går fint, så er jo ikke babyen krevende for deg Endret 4. november 2022 av Regnbuefisk
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Skrevet 4. november 2022 Jeg ville tenkt at det er et normalt barn, verken krevende eller enkelt. Anonymkode: 0edeb...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå