Gå til innhold

Kombinere smykker og adgangskort rundt halsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg halvt ihjel over at vi er nødt til å ha adgangskort rundt halsen på jobb. 

Jeg liker litt store statementsmykker, gjerne lange, og adgangskortet ødelegger hele looken min. 

Jeg jobber bare med menn, så har ingen kvinner å se på hva de gjør. 

Dere andre som må gå med adgangskort rundt halsen, hva gjør dere? Lar være å gå med smykker på jobb..? 

Jeg går mye i svart, kombinert med fargerike smykker, og uten dem blir antrekket forferdelig blah. 

Anonymkode: 154e5...b62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ du ha kortet rundt halsen? Vi fikk også utdelt halssnor til adgangskortet, men jeg flyttet den over til kortholder med «heis», så jeg kan ha den i belte eller feste den i kjole eller veska. 

Anonymkode: 0b636...353

• Liker 1
Skrevet

kan du ikke ha adgangskortet i klype som du fester på klærne, dermed kan du ha smykker rundt halsen. Jeg brukte ofte sånn skikortholderaktiv og festet i livet/buksa slik at kortet ikke alltid havnet på bordet når jeg satt. 

Anonymkode: 29250...bbe

Skrevet

Usikker på om det er et krav til å ha rundt halsen i denne jobben. 

I min første jobb fikk vi ha i klype, og det var MYE bedre. 

Men er det noen som vet hvor man får kjøpt en sånn? Jeg har lett etter, men ikke funnet. 

I min forrige jobb var det krav til å ha rundt halsen, og det måtte være i bedriftens eget bånd, med knall oransje (IKKE min farge....)

I nåværende jobb står det bare at man skal ha kortet godt synlig rundt halsen, men om det MÅ være rundt halsen, eller om poenget bare er "godt synlig" vet jeg ikke. Alle går med det rundt halsen (men alle er også menn..). 

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, det er noe herk, men sjekk med sikringsansvarlig om klype/«bukseselefeste» uttrekkbart er tillatt bare kortet er synlig. 
Hvis ikke veldig rigid sikringsregime, kan dette være noe?
https://www.fruugonorge.com/uttrekkbar-merke-hjul-line-med-id-holder-3pcs-beaded-merke-line-halskjede/p-65792444-132478181?language=no&ac=croud&gclid=CjwKCAjw8JKbBhBYEiwAs3sxNzPTZ8YaJTjxizWzOwKoNBOfwnLGqWPHL82eS8_wvOty-5ByiFo96BoCEPkQAvD_BwE

• Liker 1
Skrevet
Hareena skrev (4 minutter siden):

Ja, det er noe herk, men sjekk med sikringsansvarlig om klype/«bukseselefeste» uttrekkbart er tillatt bare kortet er synlig. 
Hvis ikke veldig rigid sikringsregime, kan dette være noe?
https://www.fruugonorge.com/uttrekkbar-merke-hjul-line-med-id-holder-3pcs-beaded-merke-line-halskjede/p-65792444-132478181?language=no&ac=croud&gclid=CjwKCAjw8JKbBhBYEiwAs3sxNzPTZ8YaJTjxizWzOwKoNBOfwnLGqWPHL82eS8_wvOty-5ByiFo96BoCEPkQAvD_BwE

De var adskillig finere enn de båndene vi har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...