AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Del Skrevet 4. november 2022 Hei, jeg er litt forvirret hva som skjer, om det skjer noe i det hele tatt. 34år gammel, sluttet med p-pille i juni etter 10år. Ubeskyttet sex 6 dager etter eggløsning. 5 dager senere litt rosa blødning, ikke mye. Tok to tester, en av dem en «tidlig» test, begge negativ. Men fortsatt litt rosa blødning. Aldri hatt mellomblødninger før. Mensen skal komme om 4 dager. Skal jeg stole på testene eller var det fortsatt for tidlig? Anonymkode: f8b21...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Del Skrevet 4. november 2022 6 dager etter eggløsning? Hvor sikker er du på at eggløsningen skjedde da? Anonymkode: b06ec...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Del Skrevet 4. november 2022 Det er jeg ikke sikker på. Bruker en app der jeg lagrer dato på mensen og den regner den ut. Men vet ikke hvor nøye det er. Den siste tiden stemmer det ganske godt overens med hva appen sier når mensen kommer og når det virkelig skjer. Anonymkode: f8b21...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Del Skrevet 4. november 2022 Fem dager etter ubeskyttet sex er alt for tidlig til å teste (hvis jeg forstod HI riktig). Et ubefruktet egg overlever bare 2-3 dager etter eggløsning, så hvis er gravid nå har nok EL skjedd senere enn du tror, altså er det for tidlig til å utelukke noe. Anonymkode: 9a161...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. november 2022 #5 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jeg ikke sikker på. Bruker en app der jeg lagrer dato på mensen og den regner den ut. Men vet ikke hvor nøye det er. Den siste tiden stemmer det ganske godt overens med hva appen sier når mensen kommer og når det virkelig skjer. Anonymkode: f8b21...849 Du må ikke bruke app .den vil bare gå etter 28 dagers normal syklus. Pluss 6 dager etter eggløsning gjør deg ikke gravid. Om du slutter med p piller 4 mnd siden så er det stor sjanse at du forsatt ikke har fått normal syklus. Om du vil bli gravid må du begynne å teste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå