AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Hvis dere hadde vært sammen lenge, hatt et perfekt samhold. Barn...hus...hele pakka....livet er godt....men sykdom gjør det umulig å ha et sexliv. Hadde du blitt hos partneren din? Anonymkode: 0ca68...7ba
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Ja, det tror jeg. Om vi hadde nærhet og intimitet gjennom kos og klem ellers. Hvis den andre derimot trakk seg unna fysisk så hadde jeg blitt ulykkelig. Anonymkode: 4a4e5...b9b 11 1
exictence Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Ja Jeg savner nærhet. Det er jo så godt at dere kan ha mye nærhet, så kn dere ha mye godt sammen, også seksuelle ting, selv om ikke det er det "vanlige"
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 For ti år siden, nei. Idag:ja Anonymkode: e7fe8...000 3
Snok1 Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 For meg forsvinner nærheten og intimiteten når sexen forsvinner. Derfor ryker forholdet. Det er ikke fraværet av penetrasjon og ekstase, det er fraværet av intimitet som blir borte med penetrasjonen og ekstasen. 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 Nei. Det er derfor jeg gjør slutt nå. Enten han er homofil eller a-seksuell. Jeg føler meg ikke lengre som kvinne med han, men som en nøytral ting. Anonymkode: 81985...46b 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 Sex er ikke alt i et forhold. Gift i 22 år, har ikke hatt sex eller annet på 20 år. Går helt fint. Det grunner i hva du er innstilt på og aksepterer fullt og helt. Hvorfor skal alt være perfekt når mennesker ikke er det. Vi har hverandre, trygg bolig, trygg økonomi, ingen vold eller krangel. Livet er stabilt og trygt, og det er mer enn nok for meg. Anonymkode: e5c59...f82 9 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 Jeg har prøvd det - i ti år. Trodde det ville gå, for man blir jo vant til alt. Men det fungerer ikke hvis man ikke får dekket behovet for intimitet og nærhet på andre måter. Anonymkode: e88cf...8ae 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 Hadde ikke gått nei😊 Anonymkode: deb83...e46 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 Ja, det kunne jeg vært. Sålenge alt annet hadde vært bra. Anonymkode: 3b7a7...5b2 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Skrevet 4. november 2022 Hvis alt annet var på plass hadde jeg absolutt blitt. Det er alt det andre som betyr noe i hverdagen. Sex er bonus. En bonus jeg fint kunne levd uten med den helt rette. Men - kyss og intimitet måtte fungert! Anonymkode: 30b52...3e9 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #13 Skrevet 4. november 2022 Vi gjør det. Mannen er syk, og sex er bortprioritert. Nærhet har vi i bøtter og spann. Også gjensidig respekt. Vi snakker om det, og begge savner det, men det er ikke verdt hva det koster, derfor aksepterer vi situasjonen og har heller fokus på hva vi har sammen. Anonymkode: b6e0a...55a 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #14 Skrevet 4. november 2022 Ja. Hvis nærheten og ømheten for hverandre var tilstede. Hvis den syke parten trakk seg unna og ikke ville ha fysisk kontakt så blir det vanskelig. Men hvis man fortsatt kunne sitte i armkroken, stryke, klemme, kysse, holde hender, se hverandre inn i øynene og være tomsomme på en kjærestemåte også uten sex, da hadde det vært mulig. Anonymkode: b6983...70d 6 2
Carrot Skrevet 4. november 2022 #15 Skrevet 4. november 2022 jepp, intimitet og relasjon mellom to som er glad i hverandre er så utrolig mye mer enn bare sex. Jeg sier ikke sex er uviktig, men det er alt det andre som er viktigst - ingen har et godt forhold kun med god sex hvis resten mangler.. 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #16 Skrevet 4. november 2022 Ja, dessverre. Det føles riktigst å bli værende, selv om sexlivet er dødt. Alt annet enn sexen er nemlig 100 % på stell og skikkelig bra. Jeg ofrer ikke denne totalpakka her for å ha oppsøke bra sex med andre mennesker. Anonymkode: c95f7...041
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #17 Skrevet 4. november 2022 Ja. Det hadde jeg. Og det gjør jeg i perioder pga sykdom. Vi er gode på mye nærhet og hverdagen, og det er faktisk viktigere. Anonymkode: b86b9...989 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #18 Skrevet 4. november 2022 Kunne ikke blitt i ett tradisjonelt forhold lenger. Ville bedt om ett åpent forhold, da jeg har ett stort behov for sex. Anonymkode: ca4a4...b16 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #19 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis dere hadde vært sammen lenge, hatt et perfekt samhold. Barn...hus...hele pakka....livet er godt....men sykdom gjør det umulig å ha et sexliv. Hadde du blitt hos partneren din? Anonymkode: 0ca68...7ba Ja det hadde jeg. Uten noe tvil. Sex er ikke noe big deal for vår del. Om vi har ofte, sjelden eller aldri sex, er litt det samme for vår del. Anonymkode: f15ce...887 3
Gjest Warrior Skrevet 4. november 2022 #20 Skrevet 4. november 2022 Nei. Fordi sex er viktig for meg for at forholdet skal fungere og jeg må ha et sexliv. Hvis det var greit at jeg fikk ha sex med andre så hadde jeg blitt, men hvis ikke så var det bedre vi fortsatte som venner og ikke kjærester. Nei hadde aldri vært utro og gått bak ryggen, hadde jo spurt om det var greit at jeg hadde sex med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå