AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Føler at jeg mister vekt så uproporsjonalt. Omtrent ingen endring på magen, til tross for minus 15kg. Har vel 20kg igjen så håper det går seg til men er vel fare for at magen fortsatt ser forferdelig ut 😕 Anonymkode: 4698e...6b0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Man kan dessverre ikke velge kroppsfasong selv. Men ikke mist motivasjonen, uansett utseende på kroppen vil disse kiloene i minus føre til bedre helse For min egen del er jeg nokså slank, og har veldig tynn overkropp. Har lagt på meg noen kilo, og alt legger seg på lårene. Så fra livet og opp ser jeg nesten anorektisk ut, og fra livet og ned ser jeg nesten overvektig ut. Så det ser jo rimelig teit ut. Anonymkode: ff92f...9a0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Magen er der mange legger på seg først og mister sist. Hold ut, det kommer! Anonymkode: 1ba80...aab 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Hold ut! Jeg har på grunn av sykdom og medisiner gått opp og ned igjen i vekt mange ganger, og hver gang jeg har gått ned har jeg periodisk følt som deg, at jeg så verre og mer uproporsjonal ut enn før jeg gikk ned. Dette kommer delvis av at man går fortere/saktere ned noen steder enn andre, og også det at huden trenger lengre tid på å trekke seg sammen enn fettet går bort. Derfor blir man både dårlig proporsjonert og slapp ulike steder, før det går seg til. Så ikke mist motet, og la kroppen få tid til å "omstille" seg. ❤ Anonymkode: cf73e...a9c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Jeg har gått ned 15 kg og har akkurat samme kroppsform som før jeg gikk ned, selv om jeg er godt innafor normalvekt. Altså er magen min fortsatt utstikkende og større enn resten av kroppen, må nok ganske langt ned i fettprosent før den forsvinner. Anonymkode: dc5c2...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå