AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Sønnen min fyller 4 år gammel og vi skal være bursdagen hans på en restaurant med flere familiemedlemmer og venner. Han skal ha på bukse og skjorte med seler og slips. Jeg vet ikke hvilken sko han skal bruke sammen med disse klærne. Kan han bruke sko fra salomon? Eller passer det ikke? Legger ved bilde Anonymkode: 91f27...37a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Joggesko er innertier👍 Anonymkode: ff6c4...985 2
Forundret.. Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Det kommer jo ann på hvem du spør. Jeg for min del ser ikke problem med å bruke de skoene til. Han er tross alt liten, og komfor er også viktig. Uansett så var han stilig. 1
Embla Othea Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Jeg ville kanskje ha gått for noe som dette:
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Jeg har ikke kjøpt pensko i alle størrelser til barna mine. De har kanskje fått pensko om det er et spesielt bryllup, konfirmasjon e.l, men ellers har de brukt vanlige sko til 17. mai, jul og bursdager. Noen ganger har vi arvet. Anonymkode: c9972...317 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Joggesko er innertier👍 Anonymkode: ff6c4...985 Nøytrale joggesko er bra, disse som ts viser til er for fargerike til antrekket, men hvem pokker bryr seg når det er snakk om en liten fireåring. Anonymkode: 7e42b...bc6 1
Forundret.. Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nøytrale joggesko er bra, disse som ts viser til er for fargerike til antrekket, men hvem pokker bryr seg når det er snakk om en liten fireåring. Anonymkode: 7e42b...bc6 Jeg syntes at skoene passa godt til sløyfa jeg. Og så er det alltid litt gøy med no kontrast/ det røde.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 Han er et barn, la han gå i behagelige joggesko. Anonymkode: b100b...777
Splittbinders Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 Jeg har aldri brydd meg om at skoene til små barn nødvendigvis passer så bra til antrekket. Komfort og bevegelse først, så blir det av og til rosa blinkejoggesko til julekjolen Vi har kjøpt pensko opp gjennom også altså, men har ikke vært veldig viktig for meg (eller de) at skoene har matchet antrekket. Dessuten; jeg og mine jenter da de var sånn 4-5 år gamle var sjelden enige om hva som passet sammen uansett 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå