Olaug Olsen Skrevet 4. november 2022 #1 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Jeg har en master fra før. Ønsker å ta enda en master, som er et språkfag. Dette er noe helt annet enn det jeg har fra før. Jeg har et årsstudium fra før i dette språkfaget, med bare 1000 emner. Det står i opptakskravene for master at man må ha minst to 2000 emner som er på 10 vekttall. Jeg synes det er rart at jeg kan begynne på master uten å skrive Bacheloroppgave først. Jeg har jo Bacheloroppgave fra den andre Mastergraden min så klart. Men jeg ville spørre. Er det noen her som har tatt master i et språkfag, uten å ha skrevet Bacheloroppgave i det faget?? Endret 4. november 2022 av Olaug Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Del Skrevet 4. november 2022 Er ikke alle bachelorgrader som har bacheloroppgave. Anonymkode: 9ec23...b96 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg vet om en som har gjort det. Men jeg vet ikke om det hadde noe å si at hun hadde gått deler av vgs i det landet hun senere valgte å ta master i språket til. Anonymkode: d4b13...0d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Del Skrevet 4. november 2022 Olaug Olsen skrev (16 timer siden): Jeg har en master fra før. Ønsker å ta enda en master, som er et språkfag. Dette er noe helt annet enn det jeg har fra før. Jeg har et årsstudium fra før i dette språkfaget, med bare 1000 emner. Det står i opptakskravene for master at man må ha minst to 2000 emner som er på 10 vekttall. Jeg synes det er rart at jeg kan begynne på master uten å skrive Bacheloroppgave først. Jeg har jo Bacheloroppgave fra den andre Mastergraden min så klart. Men jeg ville spørre. Er det noen her som har tatt master i et språkfag, uten å ha skrevet Bacheloroppgave i det faget?? NHH har f.eks ikke bacheloroppg, BI økonomi og finans dropper bacheloropgave fra og med neste år for nye studenter som starter. Og bachelor økonomi, om du tar spesialisering regnskap borti USN, så har du heller ikke bacheloroppgave Anonymkode: 496a9...86e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg har master i språk, aldri skrevet bachelor. Det er nå en del av bacheloren vet jeg, men det ble innført etter jeg var ferdig. Anonymkode: 815ff...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå