Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er voksen nå og når jeg tenker tilbake har jeg vært en del av flere gjenger, en liten periode. Men ender med at jeg ikke blir prioritert. Kan liksom gjerne bli god venn med noen få, mens andre virker som de ikke liker meg. Hatt samme jobb i mange år og der blir jeg ikke invitert med folk på min alder. Skal nå begynne i ny jobb og ønsker ikke at det skal bli som før. 

Må jo være noe jeg gjør, måten jeg framstår på. Dette ønsker jeg å jobbe med. Noen som har noen tips på hva det kan være?

Anonymkode: ae79d...a7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du best ærlige folk? Det kan være der problemet er, at du ikke orker falske personer. Er du villig til å være falsk og jatte med på der meste og egentlig ikke ha en mening om noe, da vil du passe inn overalt. 

Anonymkode: cbb8a...20a

Skrevet

Jobben skal jo ikke invitere deg på fritiden? Den tiden skal du jo ha fri :) 

Hold deg unna gjenger, det er bare drama og helvete. Skal du høre til en gjeng må du bare jatte med og være enig.

Gjenger er ikke for mennesker med personlighet. Men mer for svake mennesker som må ha noen å støtte seg på, få bekreftelse.

Anonymkode: c69d8...352

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liker du best ærlige folk? Det kan være der problemet er, at du ikke orker falske personer. Er du villig til å være falsk og jatte med på der meste og egentlig ikke ha en mening om noe, da vil du passe inn overalt. 

Anonymkode: cbb8a...20a

Det samme tenker jeg. Har en bekjent som er venn med alle mulig forskjellige mennesker. Tror ikke hun tør å si nei eller hater konflikter. Alle sier hun er så fantastisk, men det nok fordi hun ikke sier noen imot. 

Anonymkode: 5697f...f81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...