AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Er voksen nå og når jeg tenker tilbake har jeg vært en del av flere gjenger, en liten periode. Men ender med at jeg ikke blir prioritert. Kan liksom gjerne bli god venn med noen få, mens andre virker som de ikke liker meg. Hatt samme jobb i mange år og der blir jeg ikke invitert med folk på min alder. Skal nå begynne i ny jobb og ønsker ikke at det skal bli som før. Må jo være noe jeg gjør, måten jeg framstår på. Dette ønsker jeg å jobbe med. Noen som har noen tips på hva det kan være? Anonymkode: ae79d...a7c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Liker du best ærlige folk? Det kan være der problemet er, at du ikke orker falske personer. Er du villig til å være falsk og jatte med på der meste og egentlig ikke ha en mening om noe, da vil du passe inn overalt. Anonymkode: cbb8a...20a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Jobben skal jo ikke invitere deg på fritiden? Den tiden skal du jo ha fri Hold deg unna gjenger, det er bare drama og helvete. Skal du høre til en gjeng må du bare jatte med og være enig. Gjenger er ikke for mennesker med personlighet. Men mer for svake mennesker som må ha noen å støtte seg på, få bekreftelse. Anonymkode: c69d8...352 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker du best ærlige folk? Det kan være der problemet er, at du ikke orker falske personer. Er du villig til å være falsk og jatte med på der meste og egentlig ikke ha en mening om noe, da vil du passe inn overalt. Anonymkode: cbb8a...20a Det samme tenker jeg. Har en bekjent som er venn med alle mulig forskjellige mennesker. Tror ikke hun tør å si nei eller hater konflikter. Alle sier hun er så fantastisk, men det nok fordi hun ikke sier noen imot. Anonymkode: 5697f...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå