AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Hvor blir det av menn som klarer å respektere ei dame som man skal gjøre? Sier ikke at man skal bli behandlet som dronning Sonja, men uavhengig om man er ff eller kjærester eller hva en nå man er. Men jeg reagerer kraftig på at de ikke gidder å fortelle om at de har en kjønnssykdom! Æsj, sånne menn får meg til å spy....og har man respekt for dama, fortell at du har en kjønnssykdom, ellers er du ren egoist, du veit du har herpes eller hva annet, så fortell, vær ærlig, dama kan bli steril i verstefall.... så slipper dama stress i ettertid med lege, behandling, tester osv. Jeg møtte en fyr som ga meg Gonoré. En annen fyr jeg møtte før det, var taus om kjønnssykdom ogsåå. Vi hadde en drikkelek (mobil). Hvor det kommer masse spørsmål litt drøye og. Det ene var: drikk om du har en kjønnssykdom. Jeg drakk ikke. Men han gjorde det. Så sa jeg: oii hvilken kjønnssykdom har du? Da sa han: nei jeg bare drakk jeg, har ikke hatt noe. Selvfølgelig har han hatt det, da hadde han ikke drikki; han fortalte om at han aldri nesten brukte kondom, og hadde hatt trekant med damer i utlandet, prostituterte osv . Han drakk ikke på noen andre spørsmål. Jeg hadde såklart ikke sex med han. Men han prøvde å komme unna med det.... fikk ekkel magefølelse. Gidder de ikke å teste seg? Late menn. Dette trekker meg langt unna fra å ha sex med han.... og han sa nei har ikke kjønnssykdom, ettersom han så at jeg heller ikke drakk. Da ville han virke "ren" Anonymkode: f6d63...eb8 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Herliga London! Hvor finner du disse kjernekarene? Anonymkode: 826d9...55c 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Dårlig gjort å smitte andre men tror mange av disse mennene ikke vet at de har kjønnssykdom eller så vet de det og er i behandling men fortsetter å ha sex. Det er bevist at menn tester seg sjeldnere enn damer og hvertfall ikke mellom hver partner og hvert ubeskyttede samleie som man skal. Det er ekkelt og ikke så rart at flere og flere menn sliter med befruktning når de har gått rundt med kjønnssykdommer gjennom livet. Det tenker de ikke på! Jeg møtte en mann som sa at å få kjønnssykdom var som å få litt snufsete nese så det sier litt om hvor lite alvorlig han tok det.. Ble sjekket opp på byen av en kamerat av en venninne en gang som spurte om jeg ville bli med han hjem å spoone men ikke ha sex for han hadde kjønnssykdom! Han var så seriøs at jeg var sikker på at han tulla men han mente det faktisk. Har også hatt sex med en jeg holdt på med i mange mnd mens han hadde kjønnssykdom uten å si fra til meg.. Når jeg konfronterte han så sa han at han hadde hørt at det ikke alltid smitta så han tok en sjanse på at jeg ikke skulle få det!!! Anonymkode: 01706...d71 1 1
feliek54 Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor blir det av menn som klarer å respektere ei dame som man skal gjøre? Sier ikke at man skal bli behandlet som dronning Sonja, men uavhengig om man er ff eller kjærester eller hva en nå man er. Men jeg reagerer kraftig på at de ikke gidder å fortelle om at de har en kjønnssykdom! Æsj, sånne menn får meg til å spy....og har man respekt for dama, fortell at du har en kjønnssykdom, ellers er du ren egoist, du veit du har herpes eller hva annet, så fortell, vær ærlig, dama kan bli steril i verstefall.... så slipper dama stress i ettertid med lege, behandling, tester osv. Jeg møtte en fyr som ga meg Gonoré. En annen fyr jeg møtte før det, var taus om kjønnssykdom ogsåå. Vi hadde en drikkelek (mobil). Hvor det kommer masse spørsmål litt drøye og. Det ene var: drikk om du har en kjønnssykdom. Jeg drakk ikke. Men han gjorde det. Så sa jeg: oii hvilken kjønnssykdom har du? Da sa han: nei jeg bare drakk jeg, har ikke hatt noe. Selvfølgelig har han hatt det, da hadde han ikke drikki; han fortalte om at han aldri nesten brukte kondom, og hadde hatt trekant med damer i utlandet, prostituterte osv . Han drakk ikke på noen andre spørsmål. Jeg hadde såklart ikke sex med han. Men han prøvde å komme unna med det.... fikk ekkel magefølelse. Gidder de ikke å teste seg? Late menn. Dette trekker meg langt unna fra å ha sex med han.... og han sa nei har ikke kjønnssykdom, ettersom han så at jeg heller ikke drakk. Da ville han virke "ren" Anonymkode: f6d63...eb8 Forstår deg
herzeleid Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Jeg er enig i at det kan være sjokkerende hvor lite omtanke enkelte har for andre. Samtidig tror jeg en må ta innover seg at det er risikoer forbundet med å gjøre seg sårbar for fremmede og mennesker en ikke kjenner, og at om en tar rollen som "noe lettvint" i en annens liv så kan en kanskje ikke forvente all verdens omtanke. Særlig gjelder kanskje dette når en inntar den rollen for noen som har et relativt høyt "forbruk" av kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 Når det kommer til herpes som du nevner her kan man jo ha det i årevis uten å være klar over det. Du kan få ditt første utbrudd leenge etter du er smitta. Anonymkode: 64074...e30
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 Hva med å ta ansvar selv fremfor å stole på vilt fremmede som tydeligvis lett ligger rundt? Hvis du på død og liv vil ha ukritisk sex med fremmede folk er det lurt å bruke kondom om du ikke ønsker å bli smittet av kjønnssykdom. Ikke alle vet at de er smittet selv engang. Og hva med alle du har smittet med ubeskyttet sex? Ikke nødvendigvis andre som smitter deg alltid 😉 Anonymkode: 00556...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå