Gå til innhold

Black Friday Tilbud på nettbrett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringsmessig: Er det noen som vet om det er gode sjanser for bra tilbud på nettbrett på Black Friday, som snart kommer rundt hjørnet?

Ser etter nettbrett for å ta notater på i forelesninger på universitetet.

Power har 15% på hele butikken og man får også cover keyboard inkludert på Samsungs S8 Tablets. Cover keyboardet er ikke såååå bra pga. lite fleksibilitet, men det er inkludert da. I tillegg er pen inkludert. Det er et ganske bra tilbud, men iPad gjelder ikke her dessverre... 

Har iPhone og Mac allerede og tenker det ville vært mest lettvint med iPad, og at det egentlig er det mest aktuelle med tanke på muligheter for notatapper, app store har langt bedre utvalg. Men iPad er for det første veldig dyrt, og for det andre så må jeg betale for både cover og Apple pen separat. Nå har jeg jo et tilbud i helga der dette er inkludert med Samsung.

Så tenkte kanskje å vente til Black Friday eller rundt juletider. Noen som har erfart at iPad pleier å bli satt ned i pris? Eller om Samsung Tablets kan bli enda billigere enn tilbudet som er disse dagene? 

Anonymkode: 14647...f84

Skrevet

Kommer garantert noe. Jeg bruker en Lenovo Duet Chromebook/tablet som kostet meg drøye 2000 for et års tid siden. Har tastatur inkludert. Funker helt fint til surfing, tekst, musikk og video. Blir i slappeste laget for avansert bilderedigering og spill, men til det har jeg den stasjonære.

Nye Duet 3 er sikkert også verdt en kikk, den burde være et par hakk kraftigere, spesielt med 8 GB RAM.

Anonymkode: 44932...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...