AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Har ved noen ganger vært hjemme hos damer på første eller andre date og endt opp med sex. Siden det har vært på en hverdag har jeg dratt på natten, selv om hun har forslått jeg kan bli. Ofte måtte jeg dra for å være opplagt til jobbmøte e.l. Deretter har jeg av et par stykker blitt dumpa fordi de ikke ikke hadde rett magefølelse lenger. Burde jeg blitt over? Anonymkode: e9293...f6f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Ja neste gang så må du komme på hennes side av sengen, kysse henne på munnen, og så snu deg for å sove. Hvis de klager så sier du at du heller hadde lyst til å dra hjem og sove godt, men valgte å prioritere god søvn hos henne istedenfor. Nevn at du trenger å være opplagt til jobb. Anonymkode: e43e4...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Spørs hva du ville med de damene. Er det bare sex så er det mer vanlig å dra, vil du bli bedre kjent og forhold på sikt så overnatter man. Hadde en mann jeg datet pg trodde jeg hadde noe bra på gang med dratt hjem etter sex så hadde jeg følt meg brukt og tenkt at han bare var ute etter det og fikk det han var ute etter siden han dro. Anonymkode: 24765...8a4 2 1
Druid Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ved noen ganger vært hjemme hos damer på første eller andre date og endt opp med sex. Siden det har vært på en hverdag har jeg dratt på natten, selv om hun har forslått jeg kan bli. Ofte måtte jeg dra for å være opplagt til jobbmøte e.l. Deretter har jeg av et par stykker blitt dumpa fordi de ikke ikke hadde rett magefølelse lenger. Burde jeg blitt over? Anonymkode: e9293...f6f Stort sett, når de spør :ja. Det kan være noen spør bare for å være hyggelig, men andre ønsker akkurat denne intimiteten etterpå, og når man dater, skal man investere i den , selv om man er litt kake dagen etter. Det er verdt det. 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Jeg foretrekker overnatting etter sex, fordi kosen etterpå er like viktig for meg som selve samleiet. Tror jeg ville følt meg som et "tøm og røm" prosjekt hvis han bare stakk etterpå. Men det er selvsagt noe annet om man av og til ønsker å sove hjemme dersom man skal noe viktig og vil være opplagt dagen etter. Det viktigste er kommunikasjon fra begge parter. Anonymkode: 2f901...cad 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Tips: ha sex såpass tidlig at man kan kose og snakke etter sex, uten å sove over. Begynn akten senest klokken 20.00. Hilsen dame som hater å overnatte hos typen på en hverdag. Anonymkode: eaab3...d6a 1
Leselusa Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 Tråden er ryddet for avsporing. Mvh. Leselusa, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (På 3.11.2022 den 23.41): Har ved noen ganger vært hjemme hos damer på første eller andre date og endt opp med sex. Siden det har vært på en hverdag har jeg dratt på natten, selv om hun har forslått jeg kan bli. Ofte måtte jeg dra for å være opplagt til jobbmøte e.l. Deretter har jeg av et par stykker blitt dumpa fordi de ikke ikke hadde rett magefølelse lenger. Burde jeg blitt over? Anonymkode: e9293...f6f er du kjekk? Anonymkode: b5e69...ff6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #10 Skrevet 12. november 2022 Hun du er hos burde først og fremst tilby deg å sove over. Damene kan ikke forvente at du spør om å få bli. Det hadde sikkert også vært galt. Om jeg har sex med en fyr hjemme hos han, spør jeg ikke om å sove over. Det venter jeg på at han tilbyr, om det ikke faller seg naturlig å bare falle i søvn Anonymkode: 552cf...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå