AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Føler meg sikkelig «ekkel». Føler håret mitt ikke ser ut, sminken min ser aldri fin ut lenger, jeg lukter annerledes enn før, og liker ikke magen. Er tynn og syns magen ser helt teit ut på de tynne beina mine. Er det flere som har det slik? Føler meg skikkelig lite digg for tiden, er 5 mnd på vei Anonymkode: ad6ac...0f4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Jeg syns jeg var kjempefin, men jeg tror det er individuelt. Har hørt fra venninnene mine at de syns de ser ut som og føler seg som en hval. Føler du at du får dusjet like ofte? Stelt deg? Tatt litt ekstra vare på deg selv? Anonymkode: a2466...5de
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Jeg følte meg som en ku! Men, hører mange si de elsker å være gravide og føler seg fine. Jeg syns forøvrig andre gravide er nydelige! Ble ikke bedre etter at barnet kom, med hengemage og ekstra vekt. Men,men.. Har fått verdens fineste nurk, så det er verdt det uansett 😊 Anonymkode: dde48...50c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Jeg luktet mer svette og fikk blodig tannkjøtt. Følte meg overhodet ikke attraktiv 😅 Anonymkode: d05a4...52d 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Har aldri følt meg finere enn da jeg var gravid. Men jeg er tjukk og føler meg lite fin ellers. Anonymkode: 24933...d2c 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 Følte meg grusom som gravid selv om magen ikke kom før rundt uke 27-30. Etter det hopet problemene seg opp, vann i kroppen som gjorde jeg så helt oppblåst ut i ansiktet, ingen klær satt fint , kunne ikke gå normalt , osv. Er så glad jeg er i en prosess med å få kroppen tilbake nå etter fødsel. Anonymkode: b25d4...65b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 Gravide er det vakreste jeg ser 🥰😍🥰😍 Hilsen hetero kvinne Anonymkode: 07d7f...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 Følte meg grusom sist og gjør det nå også.. Magen vises ikke men jeg greier ikke følelsen av at noe strammer, så jeg ender opp med stygge bukser som gir hengerumpe. Orker ikke kjøpe nye for dette mellomstadiet. Huden er bombadert med kviser så hudsminke er bare å glemme. Håret er der, mest i veien og blir bare satt i en hestehale. Innser at jakka jeg egentlig ble svært fornøyd med nå får meg til å se skikkelig tjukk ut, så nå føler jeg meg ikke vell i den heller 😂 Det er nok mye hormonelt her, jeg hadde nok aldri brydd meg så mye ellers. Anonymkode: 4e687...fdd
Heydayotheinterweb Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 Kort svar: Ja. Du er en hormonbombe akkurat nå. Prøv å tenke rasjonelt.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 Også i 5.måned, føler meg som en hval (fikk mage tidlig, og nå er den stooooor). Tanken på at jeg skal gå 4-5 mnd til er helt pyton og jeg er ute blant folk minst mulig. Anonymkode: 79565...a14
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 Jeg likte ikke den fasen når jeg begynte å få litt mage, som fikk meg bare til å se lubben ut 😅 Hatet også når buksene til hverdags ble for stramme, så jeg måtte over til å gå med treningstights/joggebukser eller for vide bukser fra nederst i skuffen som jeg ikke følte meg vel i 😆 Men da magen begynte å komme frem, og jeg fant noen pene/ok gravidklær så følte jeg meg vel. 🥰 Jeg er også heldig som har fått mye bedre hår og sterkere negler (håper det varer!). Skal ikke unnlate å nevne treg mage og oppblåsthet, null sexlyst og jevnt over jævlig søvn osv. Sånn for å poengtere at graviditeten min ikke er perfekt 😂 Men vet uansett til tross for det, at jeg kommer til å savne denne tiden 😊 Anonymkode: 6ba0e...f21
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Skrevet 4. november 2022 Følte meg helt forferdelig hele svangerskapet 😛 Følte meg kjempe ekkel rett og slett. Jeg hadde ingen plager og la på meg veldig lite, så det var ingen «grunn» til det - men jeg følte meg bare helt rævva. Likte ikke å dusje en gang for da måtte jeg være naken😅 Anonymkode: b22b3...2ec
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #13 Skrevet 4. november 2022 Følte alt fra å se ut som tidenes dass, til å ha noen få dager hvor jeg følte jeg strålte! (Helt til jeg så bilder fra den dagen, jeez😂😝) Graviditetsglød er oppskrytt ♥️ Anonymkode: 42428...901
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #14 Skrevet 4. november 2022 Jeg føler meg ikke spesielt fin. Dårligere hud, avknekte babyhår står til alle kanter som en glorie, tung og jævlig, og graviditetsklær er helt forferdelig stygge 😅 Er heldigvis ikke spesielt hoven eller noe, gått opp 6 kg i uke 34. Men det kan jo endre seg. Anonymkode: 52d23...284
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #15 Skrevet 4. november 2022 Føler meg på INGEN måte attraktiv. Føler meg som en hvalross. Bare det å snu meg i senga er en prøvelse (litt takket være dårlig bekken) som gjør at jeg høres ut som en hvalross i tillegg 😂 dårlig bekken gjør at jeg går som om jeg er en skrøpelig 90 åring, med hovne føtter og fingre. Å i tillegg er humøret tidvis lite sjarmerende 🙈 samboer tar heldigvis alt med fatning, selv om han syns det er fascinerende at så mye rart skjer (første baby). Anonymkode: 9098c...8a5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #16 Skrevet 4. november 2022 Jeg er uke 37, har gått opp til 87!!!! Kilo, men jeg føler meg så fin når jeg er gravid Anonymkode: 0b0de...1a7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #17 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er uke 37, har gått opp til 87!!!! Kilo, men jeg føler meg så fin når jeg er gravid Anonymkode: 0b0de...1a7 87? Du tuller håper jeg? Anonymkode: 9098c...8a5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #18 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): 87? Du tuller håper jeg? Anonymkode: 9098c...8a5 Hva mener du egentlig? Selvsagt kan hun veie 87kg. Anonymkode: a2466...5de
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #19 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva mener du egentlig? Selvsagt kan hun veie 87kg. Anonymkode: a2466...5de Haha jeg leste «har gått opp 87 kilo» 😂 Anonymkode: 9098c...8a5 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #20 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nei, det har det ikke. Jeg kunne ligget halvveis i svime på gulvet, hår og klær tildekket av spy, og det ville likevel vært menn der ute som gladelig hadde pult meg. Det er ikke det jeg baserer selvbildet mitt på, akkurat. Om jeg ikke har fått dusjet og stelt meg, ikke fikset neglene, på overtid med et frisørbesøk, ikke fått vasket klær, osv. Dette er ting som gjør at jeg ikke føler meg på mitt beste. Jeg driter i om en mann ikke har lyst på meg — jeg har ikke lyst på meg. Det handler om å føle seg attraktiv overfor en selv. Hvis du ikke hadde hatt muligheten til å pusse tennene så er vel ikke grunnen til at du føler deg ufresh at noen andre ikke vil kline med deg?? Anonymkode: 14f1d...c5d Amen! Når skal menn skjønne at ikke alle kvinner er opptatt av at menn skal finne dem attraktive. Selv om jeg bare skal være hjemme en dag vil jeg gjerne få dusjet/vasket meg, tatt på deodorant, ordnet håret og lignende. Det handler om at JEG skal føle meg vel, ikke at menn skal ligge med meg. Anonymkode: d05a4...52d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå