Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger et par på YouTube som kallte barnet sitt for Koazy, jeg og sambo synes det er sååå fint😍 Et navn med mening, for det betyr jo koselig, og det er derfor di også valgte det til sin gutt🥰 Jeg lurer på om det er bedre med Koazy (de gjorde jo om på stavning, men ittalez Cozy) eller en Norsk versjon🤔 Uttales Koselig men skrives Kosslig eller koseeli🤔

Anonymkode: e39b8...5f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vær så snill! 
Ok at dere synes det er fint, men tenk litt på barnet. 

“Hva heter du?”

- Koselig!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Koazy.. Navnet får meg til å tenke på en analfabetisk østeuropeisk alkis med syfilis og brokk.

Anonymkode: 0b253...cdf

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville trodd det uttaltes som en barnslig versjon av «crazy. Bare…nei. 

Anonymkode: 75f08...c23

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker på han i American Pie. Dette er et kjælenavn for min del, ikke en navn du setter på jobbsøknaden din.

Skrevet

Du kan jo gjøre et litt bedre forsøk når du skal inn å trolle i det minste 🤷🏼‍♀️ nivået er ekstremt lavt.

Anonymkode: 038b8...073

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at foreldrene er søsken og fra Alabama når jeg hører sånne «navn». 

• Liker 1
Skrevet

Når man leser hva leietakere skriver her inne, så skjønner man hvorfor de sitter i den situasjonen de gjør.

Anonymkode: 716d6...f1c

Gjest Lexie Grey
Skrevet (endret)

Synes det passer som hundenavn eller kattenavn, ikke til et menneske. Virker som mange har en tendens til å falle for et navn der og da, uten å tenke langsiktig for barnets del. 

-Først og fremst høres det bare fryktelig dumt ut hvis etternavnet er "vanlig norsk". Koazy Nilsen? Koazy Berge? Koazy Hansen? Koazy Reinertsen?...

-Tenk når sønnen deres blir voksen og skal ut i jobb. Stakkaren risikerer jo både å bli valgt bort og kanskje latterliggjort på grunn av navnet, dersom han vil sikte litt høyt. "Administrerende direktør Koazy" o.l høres jo ikke veldig profesjonelt og seriøst ut. Gi barnet deres et vanlig navn, for barnets skyld! Denne navnetrenden har tatt helt av de siste årene og er bare merkelig..

Endret av Lexie Grey
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Følger et par på YouTube som kallte barnet sitt for Koazy, jeg og sambo synes det er sååå fint😍 Et navn med mening, for det betyr jo koselig, og det er derfor di også valgte det til sin gutt🥰 Jeg lurer på om det er bedre med Koazy (de gjorde jo om på stavning, men ittalez Cozy) eller en Norsk versjon🤔 Uttales Koselig men skrives Kosslig eller koseeli🤔

Hva likte dere med det? Hva er meningen bak navnet? :) 

Anonymkode: 8dda4...5af

Skrevet

Synes bare at det høres fint og unikt ut, og det at navnet faktisk betyr koselig da🥰 Men joda kanskje er det ikke passende på voksne, men så går verden fremover og flere har unike navn😍

Skrevet

Nei, absolutt horribelt navn. Høres ut som navnet til et kosedyr

Skrevet

Gud bedre…. 

Anonymkode: 76189...88c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...