Akryl Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Da jeg var veldig ung for 25 år siden, hørte jeg en del skryte historier om at vedkommende hadde tatt den og den tingen fra hotellet. Det var masse historier. Alt fra strykejern til dyne, håndkle, stol, bord osv. Husker skryte historier om en som bærte ut et bord fra hotellrommet uten at noen i resepsjonen fikk med seg det. Det var sosialt akseptabelt å stjele fra hotell. Kan hende flere nordmenn begynte å få råd til fine hoteller. Men så husker jeg det ble media saker, hoteller ble strengere og plutselig så sluttet jeg å høre sånne historier. Det er litt nostalgi. Kjenner dere til sånne historier fra tidligere?
BobbySocks Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Bare om håndduker og morgenkåpe. Folk kjøper seg en ny håndduk nå heller en å gjøre seg til en tyv for en loslitt en. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Folk stjeler vel fortsatt? Bare at det som tas er småting som penner, skrivepapir osv Anonymkode: 1c87e...742
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Jeg er så classy at jeg heller pleier å legge igjen ting. Tannbørste. Lader til mobil. Egne klær. Tror også Stordalen var så heldig en gang at han fikk en nesten splitter ny barbermaskin av meg. Anonymkode: b2af0...b44 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 Det er vanskeligere å stjele fra hotellene nå. Møbler er i større grad montert fast, du får egne kort for å hente ut strandhåndkle som må leveres inn igjen ved check out. Mangler det ting på rommet, har de kredittkortnummeret ditt. Anonymkode: a8d2f...0d1 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 Jeg har noen sysett, skulle gjerne hatt noen nye 🤪 Anonymkode: 2f164...35c 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 Vel. På 90-tallet hadde jeg et ødelagt toalettsete/lokk på badet hjemme. Under et hotellopphold i Sverige skrudde jeg vekk toalettsetet/lokk og tok det med meg hjem. Hørte ingenting fra hotellet etterpå.. Anonymkode: 261cd...bff 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Folk stjeler vel fortsatt? Bare at det som tas er småting som penner, skrivepapir osv Anonymkode: 1c87e...742 Dette er jo så vel reklameartikler. Sover godt om natta om jeg har fått med meg en penn fra et seminar i utlandet... Anonymkode: a1ab7...7ca 2
MyMichelle Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 Jeg har tatt med meg et sysett en gang. Og penn. Og fuktighetskrem. Til gjengjeld har jeg «donert» en mobillader, støvletter, og verdiløst bling.
Mona123 Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vel. På 90-tallet hadde jeg et ødelagt toalettsete/lokk på badet hjemme. Under et hotellopphold i Sverige skrudde jeg vekk toalettsetet/lokk og tok det med meg hjem. Hørte ingenting fra hotellet etterpå.. Anonymkode: 261cd...bff Wtf. Av nysgjerrighet, stjeler du andre ting i andre situasjoner også? Eller er dette engangstilfelle? 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 Mona123 skrev (3 timer siden): Wtf. Av nysgjerrighet, stjeler du andre ting i andre situasjoner også? Eller er dette engangstilfelle? Bank i bordet. Har ikke stjelt noe etter 2000. Før det stjal jeg nå og da. Anonymkode: 261cd...bff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå