vanskapning Skrevet 3. november 2022 #1 Del Skrevet 3. november 2022 Hvilken gratis app anbefaler dere til budsjett på Android? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg bruker regneark Anonymkode: 9d2b9...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 Følger Anonymkode: 12761...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Del Skrevet 7. november 2022 DnB lager automatisk budsjett i nettbanken Anonymkode: 452c5...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visningsnavnene Skrevet 7. november 2022 #5 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg tester ut Spiir for tiden, men er litt skeptisk ift. dataen min. Jaja, enten det eller så koster de penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanskapning Skrevet 7. november 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): DnB lager automatisk budsjett i nettbanken Anonymkode: 452c5...10f Ja syns den funker ganske bra, men jeg blir litt mer bevisst på hva jeg bruker pengene på når jeg må legge inn hver transaksjon selv.. 😅 hadde money manager eller noe i den duren før, men finner den ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå