Gå til innhold

Mye pigmentflekker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har mye pigmentflekker og føflekker i ansiktet. Har dere noen tips? Er det noe å gjøre? Skulle gjerne hatt jevn og fin hud. 20221103_215722.thumb.jpg.376ff41c4963fadf2ba520c91e57505f.jpg20221103_215605.thumb.jpg.05be3d37b94869b319bc484d2deb9e68.jpg

Anonymkode: c8758...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mye pigmentflekker, og syns ikke du har mye ? ..

Må forressten legge til at du har en veldig fin hud🤗

Jeg bruker ting på huden for å 'skjule' eller dempe pigment flekkene, liker godt mary kay cc cream. Den jevner ut hudtonen min.

Har prøvd hudpleieprodukter som skal hjelpe mot pigmentering,men det er bare tull,etter min mening. Det hjalp ingenting på huden min. Så jeg bruker hudpleie som fokuserer på fine linjer osv.

Føflekker har jeg også myyyye av..

De får jeg ikke gjort så mye med, men syns dessuten føflekker er fint/sjarmerende fordi det gjør oss unike-ingen er like🤗

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (2 timer siden):

Jeg har mye pigmentflekker, og syns ikke du har mye ? ..

Må forressten legge til at du har en veldig fin hud🤗

Jeg bruker ting på huden for å 'skjule' eller dempe pigment flekkene, liker godt mary kay cc cream. Den jevner ut hudtonen min.

Har prøvd hudpleieprodukter som skal hjelpe mot pigmentering,men det er bare tull,etter min mening. Det hjalp ingenting på huden min. Så jeg bruker hudpleie som fokuserer på fine linjer osv.

Føflekker har jeg også myyyye av..

De får jeg ikke gjort så mye med, men syns dessuten føflekker er fint/sjarmerende fordi det gjør oss unike-ingen er like🤗

Tak for det men jeg mener jo huden min ikke ser ut 😉

Finnes det ikke andre typer behandlinger hos hudpleie for nettopp pigmentflekker, feks laser? Noen med erfaring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C-vitamin om morgenen, Retinol og glykolsyre annenhver kveld. 

Anonymkode: f7d0d...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er ikke mye.

jeg sliter med melasma (hyperpigmentering) etter 2 svangerskap. 

Jeg bruker produktserien MeLine en gang i året for å få det vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Henriksen sine produkter med C-vitamin, samt toneren som skal dempe flekker. Jeg brukte sistnevnte på en flekk på en finger, og den ble litt blekere, men forsvant ikke. Men jeg synes huden din er helt fin.

Anonymkode: 8205d...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2022 den 21.59):

Har mye pigmentflekker og føflekker i ansiktet. Har dere noen tips? Er det noe å gjøre? Skulle gjerne hatt jevn og fin hud. 20221103_215722.thumb.jpg.376ff41c4963fadf2ba520c91e57505f.jpg20221103_215605.thumb.jpg.05be3d37b94869b319bc484d2deb9e68.jpg

Jevn og fin hud er for de under 30 😄

Vi andre må nok leve med hudforandringer og pigmentflekker. Og når det kommer til pigmentflekker har du jo nesten ingen ❤️ 

(Hilsen ei med pigmentflekker a la bart og skjegg...)

Anonymkode: 473f0...d90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett gode resultater ved bruk av IPL hos klinikk. 

Jeg er uenig med siste taler om at jevn pg fin hud tilhører de under 30. 

Anonymkode: 09be8...4dd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...