Gå til innhold

Er det noe matutlevering i Asker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ja, hvor er det. Hvis nei, hvor er nærmeste sted og går det kollektiv transport dit, fra Asker sentrum?

Anonymkode: d9c2e...9b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis ja, hvor er det. Hvis nei, hvor er nærmeste sted og går det kollektiv transport dit, fra Asker sentrum?

Frelsesarmeen har. 

Anonymkode: 9719a...c2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle kommuner har dette. Evangeliesenteret har ihvertfall, kanskje Frelsesarmeen også, røde kors, blå kors, kirkens bymisjin. Disse organisasjonene er de som gir ut slike ting. 

Anonymkode: 9fb76...a39

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle kommuner har dette. Evangeliesenteret har ihvertfall, kanskje Frelsesarmeen også, røde kors, blå kors, kirkens bymisjin. Disse organisasjonene er de som gir ut slike ting. 

Kontakt de forskjellige organisasjonene å hør hva de tilbyr. Jeg vet at evangeliesenteret i Oslo gir ut matposer til alle som måtte trenge, to ganger i uka - ellers så jobber de hovedsakelig med rusavhengige. 

Skrevet

Det ser ut til å være matutlevering hos Frelsesarmeen. De har lokaler på Brendsrudtoppen. Jeg klarte ikke finne noe info om når. Var vanskelig å finne info i det hele tatt.

Anonymkode: 1ad7c...29b

Skrevet

https://www.matsentralen.no/matkartet zoom inn for å finne Asker. Der finner du samme informasjon som jeg ga i første post, basically, men det er en knapp nederst der om en mailingliste. Mulig man får mer informasjon om tid om man melder seg på den. Eller ringer da.

Anonymkode: 1ad7c...29b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...