AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Hvis ja, hvor er det. Hvis nei, hvor er nærmeste sted og går det kollektiv transport dit, fra Asker sentrum? Anonymkode: d9c2e...9b1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis ja, hvor er det. Hvis nei, hvor er nærmeste sted og går det kollektiv transport dit, fra Asker sentrum? Anonymkode: d9c2e...9b1 Frelsesarmeen har. Anonymkode: 9719a...c2f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis ja, hvor er det. Hvis nei, hvor er nærmeste sted og går det kollektiv transport dit, fra Asker sentrum? Anonymkode: d9c2e...9b1 Alle kommuner har dette. Evangeliesenteret har ihvertfall, kanskje Frelsesarmeen også, røde kors, blå kors, kirkens bymisjin. Disse organisasjonene er de som gir ut slike ting. Anonymkode: 9fb76...a39
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle kommuner har dette. Evangeliesenteret har ihvertfall, kanskje Frelsesarmeen også, røde kors, blå kors, kirkens bymisjin. Disse organisasjonene er de som gir ut slike ting. Anonymkode: 9fb76...a39 Kontakt de forskjellige organisasjonene å hør hva de tilbyr. Jeg vet at evangeliesenteret i Oslo gir ut matposer til alle som måtte trenge, to ganger i uka - ellers så jobber de hovedsakelig med rusavhengige. Anonymkode: 9fb76...a39
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Det ser ut til å være matutlevering hos Frelsesarmeen. De har lokaler på Brendsrudtoppen. Jeg klarte ikke finne noe info om når. Var vanskelig å finne info i det hele tatt. Anonymkode: 1ad7c...29b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 https://www.matsentralen.no/matkartet zoom inn for å finne Asker. Der finner du samme informasjon som jeg ga i første post, basically, men det er en knapp nederst der om en mailingliste. Mulig man får mer informasjon om tid om man melder seg på den. Eller ringer da. Anonymkode: 1ad7c...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå