AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Kjæresten min blir så sur og kort når han er trøtt eller sliten. Nesten uansett hva jeg spør om svarer han litt surt -"vet ikke" selv om han vet, og spør jeg mer blir han irritabel. På en dag der han er i godt humør kan han svare meg skikkelig. Kjenner jeg blir lei meg av sånne likegyldige svar, og vet at han ikke hadde tolerert så godt at jeg svarte han sånn. Hvordan skal jeg takle at han er sur når han er trøtt eller sliten? Anonymkode: 26f57...90f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kjæresten min blir så sur og kort når han er trøtt eller sliten. Nesten uansett hva jeg spør om svarer han litt surt -"vet ikke" selv om han vet, og spør jeg mer blir han irritabel. På en dag der han er i godt humør kan han svare meg skikkelig. Kjenner jeg blir lei meg av sånne likegyldige svar, og vet at han ikke hadde tolerert så godt at jeg svarte han sånn. Hvordan skal jeg takle at han er sur når han er trøtt eller sliten? Anonymkode: 26f57...90f Hvorfor lar du ham ikke være i fred på en dårlig dag? Anonymkode: 0b57d...22d 23 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Jeg er også sånn når jeg er trøtt eller sliten. La oss slappe av/sove, ikke mas og ikke lag noe styr. Jeg er trøtt nå og blir sur bare av å lese dette Anonymkode: 8a52f...457 14 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvorfor lar du ham ikke være i fred på en dårlig dag? Anonymkode: 0b57d...22d Jeg vet jo ikke at han er trøtt eller litt sliten før han svarer meg surt, gjerne om kvelden. Det går an å ta seg sammen og være hyggelig selv om man er trøtt, det prøver jeg på iallfall. Ts Anonymkode: 26f57...90f 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet jo ikke at han er trøtt eller litt sliten før han svarer meg surt, gjerne om kvelden. Det går an å ta seg sammen og være hyggelig selv om man er trøtt, det prøver jeg på iallfall. Ts Anonymkode: 26f57...90f Men du skjønner det vel fra første gangen han svarer surt? Jeg pleier rett og slett be mannen min legge seg og sove når han er sur. Som regel har han mangel på kvalitetssøvn da. Anonymkode: 0b57d...22d 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Er voksent menneske bør klare å styre humøret sitt & klare å si ifra hvis det er behov for alenetid. Anonymkode: f4b85...139 17
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er voksent menneske bør klare å styre humøret sitt & klare å si ifra hvis det er behov for alenetid. Anonymkode: f4b85...139 Helt enig. Ts Anonymkode: 26f57...90f 3
C8H10N4O2 Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Høres ut som det er litt kommunikasjonskræsj fra dere begge. Han burde si i fra på en skikkelig måte at han trenger å koble av, og du har sikkert godt av å ikke tenke "likegyldig" med en gang han er kort. Prøv å ta en prat med han om det, en dag han virker å være i godt humør 😊 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 Bare vent, snart er han trøtt og sliten og lei HELE tiden. Dette er bare en forsmak på hva som kommer Anonymkode: 4f6b7...82b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 Wow😂 Om dette er det dere har å stri med skulle dere prøvd å levd sammen med en kvinne. Anonymkode: 932b6...2b3 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Wow😂 Om dette er det dere har å stri med skulle dere prøvd å levd sammen med en kvinne. Anonymkode: 932b6...2b3 🙄 Anonymkode: 07bf0...07b 1
Heydayotheinterweb Skrevet 3. november 2022 #12 Skrevet 3. november 2022 Kommunikasjon er alfa og omega
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #13 Skrevet 4. november 2022 Ok, jeg skjønner at du er sliten, sier jeg om mannen min er tydelig trett og mutt, og tar det ikke personlig. Da kan samtaler vente til han er oppegående. Så gir jeg ham fred, eller kryper inntil, eller masserer ham på bena. Det liker han når han er sliten. Vært sammen mange år. Mange år siden jeg prøvde å skvise noe ut av ham når han er sliten også, eller at jeg tok det personlig. Anonymkode: 68685...096 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #14 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjæresten min blir så sur og kort når han er trøtt eller sliten. Nesten uansett hva jeg spør om svarer han litt surt -"vet ikke" selv om han vet, og spør jeg mer blir han irritabel. På en dag der han er i godt humør kan han svare meg skikkelig. Kjenner jeg blir lei meg av sånne likegyldige svar, og vet at han ikke hadde tolerert så godt at jeg svarte han sånn. Hvordan skal jeg takle at han er sur når han er trøtt eller sliten? Anonymkode: 26f57...90f De fleste kan vel bli slik om de er trøtte og slitne? Mannen min også (og jeg også forsåvidt). Det lureste er egentlig og bare la ham være i fred når han er sliten. Men du kan godt gjøre ham obs på oppførselen sin og si at det sårer deg når han ‘glefser’ selv om du skjønner det er fordi han er trøtt/sliten. Det er alltid greit å være obs på egen oppførsel og hvordan den oppleves hos andre. Er ikke alle som er klar over det selv en gang. Ihvertfall ikke om ingen forteller dem det. Anonymkode: e2f9d...84b 1
flusa Skrevet 4. november 2022 #15 Skrevet 4. november 2022 Det er helt normalt! Hvorfor ikke la han være i fred når han er så sliten?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #16 Skrevet 4. november 2022 Det er normalt. Jeg er sånn selv. Man lærer hverandre å kjenne. Viktig å ha en kjæreste som kan lese en. Min eks masserte meg eller kjøpte noe digg til meg når jeg hadde en dårlig dag, det satte jeg pris på, og han skjønte det ikke handlet om ham. Det er viktig å kunne være seg selv med kjæresten. Så lenge dette ikke er for ofte. Det er bare slitsomt, men mennesker er mennesker. Humøret svinger. Du er nok oppdratt til å alltid please de rundt deg. Kanskje du kan lære litt av ham, at det er lov å ha dårlige dager. Anonymkode: 3fbdf...b86 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #17 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er voksent menneske bør klare å styre humøret sitt & klare å si ifra hvis det er behov for alenetid. Anonymkode: f4b85...139 Ja, ideelt set, og som regel er han god på det. Men ikke 100 % av gangene. Han kan også iblant se bedre ennn meg seiv hva jeg trenger når jeg er sliten. Vi passer på hverandre. Anonymkode: 0b57d...22d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #18 Skrevet 4. november 2022 Vi er mange som ikke klarer så godt å regulere oss når vi er trøtt, sliten, eller sulten. Nothing personal 🤷♀️ Anonymkode: caae3...5cc 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #19 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi er mange som ikke klarer så godt å regulere oss når vi er trøtt, sliten, eller sulten. Nothing personal 🤷♀️ Anonymkode: caae3...5cc Nei, men i så fall er det heller ikke personlig når folk ikke gidder å høre på dritten, og går sin vei 🤷♀️ Anonymkode: 0b57d...22d 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #20 Skrevet 4. november 2022 Er han sånn hver dag etter jobb eller bare når han er ekstra sliten? Jeg er også krass og kort når jeg er sliten. Kan være ganske spydig faktisk. Men det er i eksamensperioder og når jeg veldig veldig sliten. Mannen og barna har lært seg at når jeg er sliten så er jeg sånn og prøver å la være å mase på meg. Men hos meg er dette korte perioder og ikke noe som skjer ofte. Prøv å snakke med ham. Ellers så må du bare lære deg å kjenne ham og ikke spørre så mye når han er sliten. Anonymkode: 312f4...8a9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå