Sun Mei Skrevet 5. desember 2005 #1 Del Skrevet 5. desember 2005 Er det noen her som har erfaring med kinesiologi? Uansett hvorfor dere har gått til kinesiolog er jeg intressert i å høre om deres erfaring med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 5. desember 2005 #2 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har vært til en behandling. Skal tilbake igjen om noen uker, og syns kanskje det er litt for tidlig å si så mye om virkningen. Det kan virke som det hjelper på ting som tungsinn og humør på meg, hvertfall. Føler meg lettere til sinns etter behandlingen. Så foreløpig vil jeg anbefale det! Det er ikke noe pengesugende greier som krever ørti behandlinger heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2005 #3 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har prøvd flere ganger hos en behandler uten noe effekt. Venninnen min kan ikke få fullrost det. Prøv å få en flink behandler. Jeg vet det er vanskelig å vite når vedkommende er flink. Kanskje noen i omgangskretsen kan anbefale noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 6. desember 2005 #4 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg, det er nok lurt å få anbefalt en, det gjorde jeg. Kjente en som var veldig fornøyd med der jeg går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2005 Jo, jeg har fått anbefalt en. Hva mener du med ikke pengesugende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 6. desember 2005 #6 Del Skrevet 6. desember 2005 Hva mener du med ikke pengesugende? ← Det var det der med å ordlegge seg bra.. kremt. Altså, jeg mener at man ikke nødvendigvis trenger 25 behandliner og at det ikke kreves masse penger. Jeg betaler rett under 400 kr timen og trenger kanskje 2-3 (?) behandlinger. Han jeg fikk anbefalt dette av trengte bare en behandling. Noen trenger sikkert mange også, det er nok forskjellig det. Terapeuten i kinesologi "leser" ut av kroppen din om du trenger flere behandlinger, og om det er noe i det hele tatt terapeuten kan hjelpe med. Men - ai - dette kan sikkert misforstås, jeg er ikke så flink til å forklare. Men jeg er kanskje litt skeptisk til ting der man må ha fjerti behandlinger uten at man kanskje merker så stor forskjell. Poenget mitt er ikke å rakke ned på andre ting, men å si at jeg opplevde dette positivt! Forstod du hva jeg prøver å si...? Ikke så lett å forklare når jeg ikke helt vet hva jeg prøver å si.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 6. desember 2005 Jo, jeg forstår hva du mener Jeg har litt informasjon om dette fra før. Den jeg har fått det anbefalt av går regelmessig, ca. 1 gang i måneden for å opprettholde som hun sier. Jeg er veldig intressert i å prøve i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 6. desember 2005 #8 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har hatt gode resultater med kinesiologi, bl.a. med et litt forskrudd forhold til mat og følelser, trege lymfer/mye vann i kroppen og når det gjaldt å få kroppen i balanse igjen etter å ha sluttet på pillen. Betaler 600 kr for en behandling (midt i Oslo sentrum), men da holder hun til gjengjeld ofte på i drøyt to timer. Hvor ofte jeg har gått har variert med hva vi jobber med. Nå sist var vi skjønt enige om at kroppen min endelig hadde det ganske bra med seg selv, så vi satte ikke opp noen ny time, men ble enige om at jeg ringer når jeg trenger hjelp igjen. Kinesiologen jeg har gått til har vært veldig ok med dette - hun sier når hun ut fra behandlingsforløpet kan tenke seg å ha meg tilbake, men presiserer hver gang at det er opp til meg ut fra hva jeg har tid, råd og lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå