AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Har gjort det før og vet de har en enkel og grei ordning. Denne gang er det derimot snakk om feil størrelse. Altså jeg ønsker fortsatt varen, men trenger bare en større størrelse. Zalando er litt vanskelige når det kommer til direkte kundebehandling og finner ikke svaret på nettsidene deres. Så vet dere om det er noen måter jeg kan få ‘byttet’ varen i rett størrelse? Altså returnere varen og automatisk få tilsendt riktig størrelse? Eller er eneste måten å returnere varen og bestille varen i riktig størrelse på ny? Ulempen med det siste er at varen er en del dyrere nå enn da jeg bestilte den..Og så må jeg jo betale frakt enda en gang. Så om det er eneste mulighet må jeg nok heller bare returnere varen uten å bestille på ny fordi det blir for dyrt for meg😞 Håper noen kan svare🙂 Anonymkode: 82d13...12e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Hvis du vil ha en annen vare, så er det logisk at du må betale for den andre varen. To gensere i forskjellige størrelser er ikke samme vare. Har ikke erfaring med Zalando Anonymkode: 74998...17d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Nei den eneste måten er å legge inn en ny bestilling på den størrelsen du vil ha. Kundeservice kan svare deg på om du vil kunne få den samme rabatten på ny bestilling om du kjøpte varen på salg. Noen ganger justerer de prisen på fakturaen mens andre ganger sier de at tilbudet ikke gjelder lenger. Anonymkode: 64b7c...09b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Har gjort det før og vet de har en enkel og grei ordning. Denne gang er det derimot snakk om feil størrelse. Altså jeg ønsker fortsatt varen, men trenger bare en større størrelse. Zalando er litt vanskelige når det kommer til direkte kundebehandling og finner ikke svaret på nettsidene deres. Så vet dere om det er noen måter jeg kan få ‘byttet’ varen i rett størrelse? Altså returnere varen og automatisk få tilsendt riktig størrelse? Eller er eneste måten å returnere varen og bestille varen i riktig størrelse på ny? Ulempen med det siste er at varen er en del dyrere nå enn da jeg bestilte den..Og så må jeg jo betale frakt enda en gang. Så om det er eneste mulighet må jeg nok heller bare returnere varen uten å bestille på ny fordi det blir for dyrt for meg😞 Håper noen kan svare🙂 Anonymkode: 82d13...12e Nei det er ikke mulig, du må returnere og egge inn ny bestilling Anonymkode: e5303...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Har gjort det før og vet de har en enkel og grei ordning. Denne gang er det derimot snakk om feil størrelse. Altså jeg ønsker fortsatt varen, men trenger bare en større størrelse. Zalando er litt vanskelige når det kommer til direkte kundebehandling og finner ikke svaret på nettsidene deres. Så vet dere om det er noen måter jeg kan få ‘byttet’ varen i rett størrelse? Altså returnere varen og automatisk få tilsendt riktig størrelse? Eller er eneste måten å returnere varen og bestille varen i riktig størrelse på ny? Ulempen med det siste er at varen er en del dyrere nå enn da jeg bestilte den..Og så må jeg jo betale frakt enda en gang. Så om det er eneste mulighet må jeg nok heller bare returnere varen uten å bestille på ny fordi det blir for dyrt for meg😞 Håper noen kan svare🙂 Anonymkode: 82d13...12e En ting til, Zalando har da ikke frakt på bestilling over 299? Anonymkode: e5303...a5d 2
Reign Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og så må jeg jo betale frakt enda en gang Zalando har gratis frakt over 299. Om genseren du skal ha koster under dette, så kjøper du bare noe som får deg over grensa og sender det tilbake. 1
HelgeSverre Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har gjort det før og vet de har en enkel og grei ordning. Denne gang er det derimot snakk om feil størrelse. Altså jeg ønsker fortsatt varen, men trenger bare en større størrelse. Zalando er litt vanskelige når det kommer til direkte kundebehandling og finner ikke svaret på nettsidene deres. Så vet dere om det er noen måter jeg kan få ‘byttet’ varen i rett størrelse? Altså returnere varen og automatisk få tilsendt riktig størrelse? Eller er eneste måten å returnere varen og bestille varen i riktig størrelse på ny? Ulempen med det siste er at varen er en del dyrere nå enn da jeg bestilte den..Og så må jeg jo betale frakt enda en gang. Så om det er eneste mulighet må jeg nok heller bare returnere varen uten å bestille på ny fordi det blir for dyrt for meg😞 Håper noen kan svare🙂 Anonymkode: 82d13...12e Dette har eg en del erfaringer med, direkte mail til kundesupport er [email protected] (drit i den hjelpesiden deres, du kommer ingen vei der), du sender dem en mail, forklarer at du har fått feil størrelse, presiser at du ønsker samme pris på riktig størrelse, di pleier å være ganske alright på det. Her er en mal du kan bruke: Hei! Eg har mottatt varen, men størrelsen er ikke det eg har bestilt, eg ser også at prisen nå har gått opp, ønsker gjerne å få tilsendt riktig størrelse uten å betale mellomlegget, mitt ordrenummer er ORDRENUMMER HER og varen det gjelder er denne LINK TIL PRODUKT Så ordner di det for deg relativt kjapt. Angående Zalando spesifikt, så annonserer di det ikke noe sted, men di vil ganske ofte godkjenne prisgaranti/prismatch forespørsel om kjøpet er gjort innenfor 14 dager, dette ser vi iallefall mye i Tjommi (vi automatiserer prisgarantier på kjøp du har allerede gjort, tenk prisjakt, men etter-kjøpet) Edit: Åisan, ser du faktisk bestilte feil størrelse å ønsker en annen størrelse, da er det kansje litt mer styr, men eg ville prøvd meg på kundesupport uansett, di har stor fokus på kundeservice hos zalando, di godtar det nok uansett. Endret 4. november 2022 av HelgeSverre Leste feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå