AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Gjør jeg det? Ser folk skriver det her inne stadig vekk, men vet man egentlig det? De tre seriøse forholdene jeg har hatt, har ikke startet med at mannen har «jaget» meg. Tvert imot. Med unntak av han ene var det jeg som var mest på i starten. Mannen kan jo være sjenert? Han kan hende trenger litt tid? Kanskje det er andre forhold i livet som gjør at ting går litt sakte? Hva tenker dere? Anonymkode: d9c79...bcd 1
GrønnNellik68 Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Jeg har heller ikke peiling på hvordan man vet det..men regner med at handling kan vise at du betyr noe spesielt for dem.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Ja det stemmer for meg. Ikke at ham jager for det kan hvem som helst gjøre men at de virkelig viser hvor mye jeg betyr for de og hvor mye de tenker på meg, vil at jeg skal ha det bra osv Anonymkode: 52c74...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det stemmer for meg. Ikke at ham jager for det kan hvem som helst gjøre men at de virkelig viser hvor mye jeg betyr for de og hvor mye de tenker på meg, vil at jeg skal ha det bra osv Anonymkode: 52c74...b0f Aldri vært borti en sånn mann. Anonymkode: d9ff4...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Det er bare tull ja. Tror det er mer vanlig at menn skjuler det enn at det er så opplagt Anonymkode: 80337...c40 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Du vet når en mann er nysgjerrig på deg. Det tror jeg bestemt. Jeg føler på 30 meters avstand, selv med mange butikkhyller i mellom, at en kvinne har "oppdaget" meg. Jeg er ikke innbilsk, men at hun har lagt merke til at jeg har lagt merke til henne. Når signalene er ute så er det enkelt å kollidere på samme frekvens. Forelskelse er noe annet, men det er mye som kan få deg til å drømme. Anonymkode: 129f5...4ea
GrønnNellik68 Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 ja hvorfor skjer dette der at man bare føler man må snu seg og der møter man blikket til noen som ser på deg? Det kan jo skje med uansett om det er menn eller kvinner som glaner på deg. Hvorfor får en den følelsen? Er blikk så sterkt?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Aldri vært noen tvil når en bra mann har vært interessert, de har alltid vist meg det og vist at de prioriterer meg. Viktigst av alt har jeg aldri hatt tvil og følt meg trygg. Anonymkode: 1ce98...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden): ja hvorfor skjer dette der at man bare føler man må snu seg og der møter man blikket til noen som ser på deg? Det kan jo skje med uansett om det er menn eller kvinner som glaner på deg. Hvorfor får en den følelsen? Er blikk så sterkt? Det skal ikke jeg si deg, men at det skjer det er utvilsomt. Det skjer så utrolig mange ganger. Enkelte har bare noe som stemmer så utrolig perfekt for deg. Jeg sier ikke at det blir noe annet enn telepatisk kontakt, men kontakt blir det. Anonymkode: 129f5...4ea
GrønnNellik68 Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det skal ikke jeg si deg, men at det skjer det er utvilsomt. Det skjer så utrolig mange ganger. Enkelte har bare noe som stemmer så utrolig perfekt for deg. Jeg sier ikke at det blir noe annet enn telepatisk kontakt, men kontakt blir det. Anonymkode: 129f5...4ea Ja det har jeg kjent på ett par ganger.. at jeg har følt alt har klaffet men det var jo ikke gjensidig noen av gangene så nei vet fortsatt ikke
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 Dersom du ikke vet, ja da er han ikke forelsket i deg😁 Noen eks på han jeh dater for tiden. Han stirrer på meg hele tiden mens han smiler, han ønsker ha meg med på ting, han viser hvor stolt han er av meg når vi er ute sammen. Han sender meg meld flere ganger til dagen, han sier fine ting og han prater om meg til både venner og familie etter kun ha kjent meg i 1 mnd. Han viser med hele seg, både med blikk, ord og fysisk at han digger meg🥰 Andre jeg har datet det siste året har vært på og av i kontakten, men så har heller ikke jeg vært så interessert i de, men bom der dukket denne nydelige deilige mannen opp. Det er bare et minus, det kan nok aldri bli oss i lengden pga alt for stor aldersforskjell😪 Anonymkode: a5734...151 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Skrevet 4. november 2022 både ja og nei det kan mistolkes. er slik som deg. det var jeg for det meste som måtte frem. ja han tok steget, men ikke før uendelige signalementer ifra meg. så jeg har aldri opplevd det. tror de fleste menn til dags har noe viktigere ting å printere. så er det ikke slik at vi er det eneste kvinnene her på jord. så behovet med å gå gjennom stresset er begrenset. men for all del. ja det kan jo hende dersom det skjer at en mann er forelsket i deg vil bli bosted en eller annen punkt. Anonymkode: dff51...e5d
Heydayotheinterweb Skrevet 4. november 2022 #13 Skrevet 4. november 2022 Hvis en mann blir forelsket i deg så ser du det i øynene og smilet. Da har han interesse. Jeg har selv opplevd å være sammen med noen også kommer det et kvinnemenneske jeg liker og hun liker meg (noe er det der) og jeg klarer ikke la vær å holde øyekontakt og smile og flire. Er han virkelig forelska så merker du det!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #14 Skrevet 4. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (2 timer siden): Hvis en mann blir forelsket i deg så ser du det i øynene og smilet. Da har han interesse. Jeg har selv opplevd å være sammen med noen også kommer det et kvinnemenneske jeg liker og hun liker meg (noe er det der) og jeg klarer ikke la vær å holde øyekontakt og smile og flire. Er han virkelig forelska så merker du det! Men hva hvis vi ikke får øyekontakt? Vi har møttes noen ganger gjennom jobb, og da har jeg merket ALLE tegn, men vi jobber og bor langt unna hverandre, så vi har bare sms og annen chat. TS AnonymBruker skrev (10 timer siden): Anonymkode: d9c79...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå