AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg skal kjøpe en julegave til en veldig overvektig mann i 40-årene. Tenkte å kjøpe en genser eller noe, da jeg er redd han synes det er pinlig å handle klær selv. Men så vet jeg ikke hvilken størrelse jeg skal gå for. Jeg har vært damestørrelse 2XL selv, og han er mye større enn jeg var da. Har kjøpt genser i størrelse 5XL fra USA til ham tidligere, men har ikke sett at han har brukt den. Zalando har noen gensere i 8XL, hvor stort er egentlig det? Mennene på bildene er ikke så veldig store, men det er vel markedsføring. 6XL og 7XL har bedre utvalg, men er det stort nok? Jeg tror ikke han blir fornærma hvis jeg kjøper for stort, men han blir kanskje lei seg hvis det er for lite. Og har noen tips til nettbutikker som selger litt finere klær i store størrelser? Tenker ikke på penklær, han går bare i behagelige hettegensere o.l., men vil gjerne gi ham noe med litt kvalitet, hvis det finnes. Anonymkode: efa07...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Del Skrevet 3. november 2022 https://xlmann.no/ Zalando, Dressmann xl. Anonymkode: 8189b...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 4. november 2022 #3 Del Skrevet 4. november 2022 Dressmann xxl. Der har de vel opptil 5xl, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 4. november 2022 #4 Del Skrevet 4. november 2022 flusa skrev (4 timer siden): Dressmann xxl. Der har de vel opptil 5xl, om jeg husker riktig. De har mange plagg opp til 9XL🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. november 2022 #5 Del Skrevet 5. november 2022 Roci skrev (22 timer siden): De har mange plagg opp til 9XL🙂 Oi,så bra🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå