Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #1 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen som vet om noen steder man kan ta diverse fag for å få generell studiekompetanse og andre almennfag og levere inn en "mappeeksamen" istedet for å møte på eksamen? (For dere nysgjerrigperer som lurer på hvorfor jeg ikke vil ta eksamen så sier det seg egentlig selv, men jeg lurer egentlig bare ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #2 Del Skrevet 6. desember 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #3 Del Skrevet 6. desember 2005 har ikke svar på akkurat det du lurer på da...Er det å møte opp til eksamen som er problemet?Tenkte bare at det er jo mange nettstudier som har hjemmeeksamen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #4 Del Skrevet 6. desember 2005 har ikke svar på akkurat det du lurer på da...Er det å møte opp til eksamen som er problemet?Tenkte bare at det er jo mange nettstudier som har hjemmeeksamen.. ← Er det? Har du noen linker til hvilke i så fall? Det å møte til eksamen kan noen ganger være et problem, men det kommer litt ann på hvor og når det er. Derfor jeg tenkte på det med hjemmeeksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #5 Del Skrevet 7. desember 2005 nks har ihvertfall,sikkert flere av de som tillbyr nettbaserte studier.bestill kurskatalog fra dem så står det ved hvert kurs om det er hjemmeeksamen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. desember 2005 #6 Del Skrevet 7. desember 2005 Og NKI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå