Love2017juni Skrevet 9 timer siden #1821 Skrevet 9 timer siden Bjørn Erik har kjøpt linsen fra en eller annen for under 200kr for og kunne storprinte denne påskepynten de skal selge.. (som ja, ser helt lik ut den X svigerdatter driver med 🙄) Er det da greit at hun selger og tar imot pengene? Hun er jo ufør så kan vel tjene noe skattefritt? Men det er jo hans lisens.. 🤔 2
Sharp75! Skrevet 9 timer siden #1822 Skrevet 9 timer siden Spania33 skrev (6 minutter siden): Feil! PLA er plast. Hvorfor så hissig? Les litt tilbake i tråden. Ha en fin dag 😘 1
Tessa12 Skrevet 8 timer siden #1823 Skrevet 8 timer siden Love2017juni skrev (50 minutter siden): Bjørn Erik har kjøpt linsen fra en eller annen for under 200kr for og kunne storprinte denne påskepynten de skal selge.. (som ja, ser helt lik ut den X svigerdatter driver med 🙄) Er det da greit at hun selger og tar imot pengene? Hun er jo ufør så kan vel tjene noe skattefritt? Men det er jo hans lisens.. 🤔 Det er jo ikke skattefritt det man kan tjene ved siden av trygden, det er 0,4G, som da er iberegnet evt feriepenger osv, og skatt trekkes. Men vil tro dette regnes som hobby, og da er det vel noen egne regler pga inntekt vs utgifter, men det gjelder alle ikke bare uføre 1
Spania33 Skrevet 8 timer siden #1824 Skrevet 8 timer siden Sharp75! skrev (1 time siden): Hvorfor så hissig? Les litt tilbake i tråden. Ha en fin dag 😘 Jeg er ikke hissig, kun noe du påstår som en billig hersketeknikk. Og det er fortsatt plast, les deg opp! 1 1
Spania33 Skrevet 8 timer siden #1825 Skrevet 8 timer siden Sharp75! skrev (1 time siden): Hvorfor så hissig? Les litt tilbake i tråden. Ha en fin dag 😘 Bare sånn at ikke andre skal falle for vranglæren din så innhentet jeg dokumentasjon fra de Naturvitenskaplige fakultet på UIO - og se; de hevder at PLA er plast de også… Det gjorde også kilden lengre bak i tråden, du hoppet nok bare bukk over ordet plast når du leste den 😘😘 1 2
Gjest Monstertruck Skrevet 7 timer siden #1826 Skrevet 7 timer siden Sharp75! skrev (12 timer siden): Er ikke plast. Men grusomt stygt
Norah.A. Skrevet 5 timer siden #1827 Skrevet 5 timer siden Monstertruck skrev (1 time siden): Men grusomt stygt Heldigvis så funker det sånn at vi har alle ulik smak. Jeg syns de var kule😊 3
Lillibet Skrevet 4 timer siden #1828 Skrevet 4 timer siden Monstertruck skrev (2 timer siden): Men grusomt stygt Tror det er frivillig å kjøpe 🤷🏼♀️ 2
Spania33 Skrevet 4 timer siden #1829 Skrevet 4 timer siden Lillibet skrev (6 minutter siden): Tror det er frivillig å kjøpe 🤷🏼♀️ Og det er helt normalt og lovlig å ytre sin mening om produkter uten å ha en kjøpsintensjon. 1 2
HerKommerMummi Skrevet 14 minutter siden #1830 Skrevet 14 minutter siden Synes de var fine jeg. Ikke dyrt heller 🐰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå