Love2017juni Skrevet 23. mars #1821 Skrevet 23. mars Bjørn Erik har kjøpt linsen fra en eller annen for under 200kr for og kunne storprinte denne påskepynten de skal selge.. (som ja, ser helt lik ut den X svigerdatter driver med 🙄) Er det da greit at hun selger og tar imot pengene? Hun er jo ufør så kan vel tjene noe skattefritt? Men det er jo hans lisens.. 🤔 4
Sharp75! Skrevet 23. mars #1822 Skrevet 23. mars Spania33 skrev (6 minutter siden): Feil! PLA er plast. Hvorfor så hissig? Les litt tilbake i tråden. Ha en fin dag 😘 1
Tessa12 Skrevet 23. mars #1823 Skrevet 23. mars Love2017juni skrev (50 minutter siden): Bjørn Erik har kjøpt linsen fra en eller annen for under 200kr for og kunne storprinte denne påskepynten de skal selge.. (som ja, ser helt lik ut den X svigerdatter driver med 🙄) Er det da greit at hun selger og tar imot pengene? Hun er jo ufør så kan vel tjene noe skattefritt? Men det er jo hans lisens.. 🤔 Det er jo ikke skattefritt det man kan tjene ved siden av trygden, det er 0,4G, som da er iberegnet evt feriepenger osv, og skatt trekkes. Men vil tro dette regnes som hobby, og da er det vel noen egne regler pga inntekt vs utgifter, men det gjelder alle ikke bare uføre 2
Gjest Spania33 Skrevet 23. mars #1824 Skrevet 23. mars Sharp75! skrev (1 time siden): Hvorfor så hissig? Les litt tilbake i tråden. Ha en fin dag 😘 Jeg er ikke hissig, kun noe du påstår som en billig hersketeknikk. Og det er fortsatt plast, les deg opp!
Gjest Spania33 Skrevet 23. mars #1825 Skrevet 23. mars Sharp75! skrev (1 time siden): Hvorfor så hissig? Les litt tilbake i tråden. Ha en fin dag 😘 Bare sånn at ikke andre skal falle for vranglæren din så innhentet jeg dokumentasjon fra de Naturvitenskaplige fakultet på UIO - og se; de hevder at PLA er plast de også… Det gjorde også kilden lengre bak i tråden, du hoppet nok bare bukk over ordet plast når du leste den 😘😘
Gjest Monstertruck Skrevet 23. mars #1826 Skrevet 23. mars Sharp75! skrev (12 timer siden): Er ikke plast. Men grusomt stygt
Norah.A. Skrevet 23. mars #1827 Skrevet 23. mars Monstertruck skrev (1 time siden): Men grusomt stygt Heldigvis så funker det sånn at vi har alle ulik smak. Jeg syns de var kule😊 3
Lillibet Skrevet 23. mars #1828 Skrevet 23. mars Monstertruck skrev (2 timer siden): Men grusomt stygt Tror det er frivillig å kjøpe 🤷🏼♀️ 2
Gjest Spania33 Skrevet 23. mars #1829 Skrevet 23. mars Lillibet skrev (6 minutter siden): Tror det er frivillig å kjøpe 🤷🏼♀️ Og det er helt normalt og lovlig å ytre sin mening om produkter uten å ha en kjøpsintensjon.
Love2017juni Skrevet 28. mars #1831 Skrevet 28. mars Nå har de solgt over 50pakker og selger enda.. 220kr per pakke.. Nå må de vel begynne og skatte for dette.? 🤷♀️ Er vel ikke lov og tjene ubegrensa skattefritt på hobbysalg.. 🤔 Jeg bare tipper at noen vippser Nina og noen Bjørn Erik, åsså har de også ei myndig datter der hjemme. Slik at de jukser det til og holder seg innafor hva de kan tjene.. 7
Sharp75! Skrevet 28. mars #1832 Skrevet 28. mars Love2017juni skrev (3 timer siden): Nå har de solgt over 50pakker og selger enda.. 220kr per pakke.. Nå må de vel begynne og skatte for dette.? 🤷♀️ Er vel ikke lov og tjene ubegrensa skattefritt på hobbysalg.. 🤔 Jeg bare tipper at noen vippser Nina og noen Bjørn Erik, åsså har de også ei myndig datter der hjemme. Slik at de jukser det til og holder seg innafor hva de kan tjene.. Hvor mye tror du ikke man kan trekke av for avgifter? De kan trekke av en del på maskinen, frakt, innpakning, stoffet de lager kaninene av og gudene vet hva. 1
Dollyen Skrevet 7. april #1833 Skrevet 7. april huff, blir helt uvel når jeg ser henne barbere de stakkars hundene. Nå har hun fått ny barbermaskin, fordi den gamle lugget, da de har litt floker. Jeg forstår ikke hva man skal ha med hund hvis ikke man kan stelle de og la de se ut som den rasen de er. 2 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå