Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte inn og sjekke, og det virker shady! Såpass at banken reagerer.. 

Hun virker enda falskere, og enda høyere på seg selv. Så utrolig opptatt av å fremstå som viktig, god og spesiell. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har link til dette hjelpesenteret?

Skrevet

Jeg syns dette virker litt spesielt. Skulle jo tro at hun ville lagd et skikkelig innlegg hvor hun overleverte dokumentasjon på pengebeløpet slik at vi fikk vært med på å se reaksjonen til hjelpesenteret. Noen som vet om hun har gjort det? Eller hvor mye det totalt ble samlet inn? 

• Liker 2
Skrevet
BellaThea skrev (1 time siden):

Jeg syns dette virker litt spesielt. Skulle jo tro at hun ville lagd et skikkelig innlegg hvor hun overleverte dokumentasjon på pengebeløpet slik at vi fikk vært med på å se reaksjonen til hjelpesenteret. Noen som vet om hun har gjort det? Eller hvor mye det totalt ble samlet inn? 

Jeg gir av prinsipp aldri penger til organisasjoner hvor jeg ikke vet hvor mye som går til administrasjon. 

Skrevet

…Og summen overført er det hun viste at var samla inn på Vipps..? mao hun støtta ikke dette selv?

Hennes bidrag er nok å gå tur med dem🫣 

• Nyttig 2
Skrevet

Hun la ut amex overføringen på snap. De tar pengene, og så betaler de  med amex. Da har de bare 48 000 kroner igjen - så får de compandion billetter med Sas.. De er noen luringer.. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Coco71 skrev (1 time siden):

Hun la ut amex overføringen på snap. De tar pengene, og så betaler de  med amex. Da har de bare 48 000 kroner igjen - så får de compandion billetter med Sas.. De er noen luringer.. 

Hadde de gjort det hvis de ikke tjente noe på det?

• Liker 3
Skrevet
Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Hadde de gjort det hvis de ikke tjente noe på det?

Usikker.. De har en baktanke i alle fall..

• Liker 2
Skrevet
Coco71 skrev (1 minutt siden):

Usikker.. De har en baktanke i alle fall..

Veldig opptatt av å tjene poeng til flybilletter

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Så hun har lagt ut dokumentasjon på innsamlet beløp og overrekkelsen av det til hjelpesenteret? 

Skrevet
BellaThea skrev (3 timer siden):

Så hun har lagt ut dokumentasjon på innsamlet beløp og overrekkelsen av det til hjelpesenteret? 

Var bare en amex betaling det jeg så, så ikke om navnet til det hjelpesenteret stod på. Men så uærlig tror jeg ikke hun er.. Men fått noen eurobonus poeng på veien i alle fall.. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser helt ærlig ikke problemet. Hun har jo overført hver krone til Refugio, samma hvilken konto det kom fra. 
En av grunnene til at de kan dra på disse reisene er vel at de samler bonuspoeng. 
I ytterste fall, ingen reise - ingen donasjoner til Refugio? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ville91 skrev (3 timer siden):

Jeg ser helt ærlig ikke problemet. Hun har jo overført hver krone til Refugio, samma hvilken konto det kom fra. 
En av grunnene til at de kan dra på disse reisene er vel at de samler bonuspoeng. 
I ytterste fall, ingen reise - ingen donasjoner til Refugio? 

Helt enig! Ser ikke problemet. Lurere å betale med kredittkort mtp svindel enn rett fra egen konto. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Norah.A. skrev (10 timer siden):

Helt enig! Ser ikke problemet. Lurere å betale med kredittkort mtp svindel enn rett fra egen konto. 

Jeg bryr meg ikke, har ikke gitt en krone og har ikke tenkt til det heller.. Men om dere har lyst å si at dette er ok, kjør på..

hadde dette vært meg hadde jeg vippset, så jeg ikke hadde egen vinning. Men dere hører vel mer til Ap enn noen andre, så kjør på. Vi andre tar den smale sti 😇

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Coco71 skrev (12 timer siden):

Jeg bryr meg ikke, har ikke gitt en krone og har ikke tenkt til det heller.. Men om dere har lyst å si at dette er ok, kjør på..

hadde dette vært meg hadde jeg vippset, så jeg ikke hadde egen vinning. Men dere hører vel mer til Ap enn noen andre, så kjør på. Vi andre tar den smale sti 😇

Ro ned. Voldsomt hissig. Viss du leser hva jeg har svart så handler det om betaling via kredittkort istedenfor egen konto. De fleste gjør det når det er snakk om større beløp. Historikken rundt, rykter og konspirasjonsteorier har jeg ingen formening om.

• Nyttig 2
Skrevet
Norah.A. skrev (4 timer siden):

Ro ned. Voldsomt hissig. Viss du leser hva jeg har svart så handler det om betaling via kredittkort istedenfor egen konto. De fleste gjør det når det er snakk om større beløp. Historikken rundt, rykter og konspirasjonsteorier har jeg ingen formening om.

Hersketeknikker biter ikke på meg 😂 Det er litt 2022 å si at noen er voldsomt hissig bare fordi de ikke er enig med deg.. Så legg det fra deg. Og lær deg heller en ny ikke så innlysende teknikk.. Jeg sier bare at de samler inn og betaler med amex for egen vinning.. Thats it!! Hadde hun gjort dette av pur godskap så hadde hun vippset.. Jeg tror du vet det, men du skal sette lyset på den andre siden.. Du er nok en kverulant til vanlig også 😂

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Coco71 skrev (3 timer siden):

Hersketeknikker biter ikke på meg 😂 Det er litt 2022 å si at noen er voldsomt hissig bare fordi de ikke er enig med deg.. Så legg det fra deg. Og lær deg heller en ny ikke så innlysende teknikk.. Jeg sier bare at de samler inn og betaler med amex for egen vinning.. Thats it!! Hadde hun gjort dette av pur godskap så hadde hun vippset.. Jeg tror du vet det, men du skal sette lyset på den andre siden.. Du er nok en kverulant til vanlig også 😂

Ikke meg heller☺️

Skrevet

Hovedsaken  her må vel være at de stakkars hundene får hjelp, og jeg hadde også betalt med kredittkort, som jeg gjør med alt på nettet. 

Det er i da ingen tvil om at den familien elsker dyr. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Monstertruck skrev (3 timer siden):

Hovedsaken  her må vel være at de stakkars hundene får hjelp, og jeg hadde også betalt med kredittkort, som jeg gjør med alt på nettet. 

Det er i da ingen tvil om at den familien elsker dyr. 

Nei! De burde vippset, ikke fått masse eurobonuspoeng for en god gjerning. Hvorfor tror du at man ikke får bonuspoeng for reiser i regi av firmaet man jobber for? You do the math!!!

• Nyttig 1
Skrevet
Coco71 skrev (34 minutter siden):

Nei! De burde vippset, ikke fått masse eurobonuspoeng for en god gjerning. Hvorfor tror du at man ikke får bonuspoeng for reiser i regi av firmaet man jobber for? You do the math!!!

Så du ville vippset over 50 000? I utgp burde ikke de i denne yrkesgruppen donere penger. Jeg skjønner hvor du vil, og støtter tildels det du mener. Men, så kan en velge å ikke bite på agnet. Mitt utsagn handlet kun om pengeoverføring-da tror jeg de fleste ville valgt via kred.mtp svindel. Da kommer i det minste "pengene" frem.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...