Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Monstertruck skrev (2 timer siden):

Jeg er nok kresen, eller lettskremt, for jeg hadde ikke turt å feriere på det småskitne feriestedet omgitt av «øgler» og vaskebjørner. 
Vet ikke helt hva jeg synes om restaurantene, heller. 

Godt vi er forskjellige. 

Resturantene?? Når en jar med chips fra Rema og ligger å knasker sjokolade i sengen. Ut å spise, da er det pizza og enchiladas.  Som du sa, godt vi er forskjellige.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
guriland skrev (22 timer siden):

Resturantene?? Når en jar med chips fra Rema og ligger å knasker sjokolade i sengen. Ut å spise, da er det pizza og enchiladas.  Som du sa, godt vi er forskjellige.

Har ikke fulgt med på henne siden i høst men fy søren hvor dvask både hun og mannen har blitt,det kostholdet må være elendig

• Liker 4
Skrevet
Velinda skrev (2 timer siden):

Har ikke fulgt med på henne siden i høst men fy søren hvor dvask både hun og mannen har blitt,det kostholdet må være elendig

Synes de har blitt 10 år gamlere bare på 6 mnd🫣😳

• Liker 4
Skrevet
Zhara skrev (10 minutter siden):

Enig🎯

• Liker 2
Skrevet
Zhara skrev (1 time siden):

Bare vent til hun kommer hjem og skal spise minimalt frem til neste gang det er festival eller tur..

Det er det hun gjør; Spiser dritt i lange tider, så superstrengt kosthold med 1000kalorier i døgnet. (Fortsatt usunt bestående av «sukkerfri» produkter), så er det og dra den ut hver lørdag med alt hun kan trøkke i trynet og «dumping» på kvelden som hun så fint kaller det; Kaldtsvette,oppkast og magasjau…

og dette er ei voksen dame som både er mor og bestemor.. 🙄

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Love2017juni skrev (44 minutter siden):

Bare vent til hun kommer hjem og skal spise minimalt frem til neste gang det er festival eller tur..

Det er det hun gjør; Spiser dritt i lange tider, så superstrengt kosthold med 1000kalorier i døgnet. (Fortsatt usunt bestående av «sukkerfri» produkter), så er det og dra den ut hver lørdag med alt hun kan trøkke i trynet og «dumping» på kvelden som hun så fint kaller det; Kaldtsvette,oppkast og magasjau…

og dette er ei voksen dame som både er mor og bestemor.. 🙄

Dette er jo bare trist,voksen dame som du sier😬

• Liker 4
Skrevet

Med det kostholdet der tror jeg mye av utmattelse osv er selvpåført av kosthold….

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså blir flau av amerikansk personer pluss minus deres alder feirer og fester på karneval, mens de selv reiser rundt på Turbojugned å drikker seg drita og mannen hennes driver med Mosh Pit på konsert. Nå blir jeg helt svett av det moralpolitiet hun driver med, alt det de gjør er moralsk bra, punktum! Må bare avfølge henne rett og slett, blir bare værre og værre!!!

• Nyttig 14
Skrevet
Fyrstikka skrev (38 minutter siden):

Altså mannen hennes driver med Mosh Pit på konsert.

Skjønner du ikke er en del av miljøet men hva er galt med mosh pits,tenker du?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Skjønner du ikke er en del av miljøet men hva er galt med mosh pits,tenker du?

Ingenting galt men klag ikke på andre hva de gjør når de drikker da, hvorfor er det galt å feste generelt, men da må d gjøres som N!!!! Det er så mye dobbeltmoral, det som er poenget!

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Fyrstikka skrev (På 14.2.2026 den 16.56):

Altså blir flau av amerikansk personer pluss minus deres alder feirer og fester på karneval, mens de selv reiser rundt på Turbojugned å drikker seg drita og mannen hennes driver med Mosh Pit på konsert. Nå blir jeg helt svett av det moralpolitiet hun driver med, alt det de gjør er moralsk bra, punktum! Må bare avfølge henne rett og slett, blir bare værre og værre!!!

Jeg ikke bare avfulgte. Jeg blokkerte også, så jeg ikke skal få henne opp i feeden idet hele tatt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Whitesnake69 skrev (På 2.2.2026 den 16.24):

Nå holder hun på å samle inn penger til hunder i Hellas, men folk må vippse henne da.. Når folk spør om hun ikke bare kan legge ut paypal til Refugio så de kan sende penger direkte til de så sier hun at hun skal ha 50% av pengene for det er ganske slitsomt å holde på med slike innsamlinger. Snakk om å bry seg om hunder ja.. Lært av ekssvigerdatter kansje..

Nå er ryktet ditt motbevist og du bør virkelig skjemmes!

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Nå er ryktet ditt motbevist og du bør virkelig skjemmes!

Skjemmes? Fordi Nina har lest her og på Dxxxxd om folk som blir forbannet og deretter endrer seg og betaler ut alle pengene fra vips? Morsom type du 🤣🤣

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Whitesnake69 skrev (Akkurat nå):

Skjemmes? Fordi Nina har lest her og på Dxxxxd om folk som blir forbannet og deretter endrer seg og betaler ut alle pengene fra vips? Morsom type du 🤣🤣

Rykter kalles det. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis noen har sett hennes siste post? Angående betaling til de hundene.. Beløpet de betales trekkes fra Amex kortet til mannen. Noen som lurer på hvordan de får råd til å reise på alle turene sine? Hørt om «bonusjeger»? Amex er kjernen i en bonusjeger sin strategi og pga høy opptjening får de Companion ticket. Hvis man bruker NOK 100 000-300 000 pr kalenderår, så får du feks 50 % rabatt på bonusreise for to personer. Så i dette tilfellet har alle de som har vippset henne, betalt for halvparten av disse to sin neste luksustur. Ikke rart hun ikke ønsket at noen skulle vippse direkte til hundeshelteret.. Og i tillegg fremstår hun som den gode samaritan som hjelper disse hundene.. 

• Liker 5
  • Nyttig 15
Skrevet

Stemmer dette? 

Skrevet
Coco71 skrev (41 minutter siden):

Hvis noen har sett hennes siste post? Angående betaling til de hundene.. Beløpet de betales trekkes fra Amex kortet til mannen. Noen som lurer på hvordan de får råd til å reise på alle turene sine? Hørt om «bonusjeger»? Amex er kjernen i en bonusjeger sin strategi og pga høy opptjening får de Companion ticket. Hvis man bruker NOK 100 000-300 000 pr kalenderår, så får du feks 50 % rabatt på bonusreise for to personer. Så i dette tilfellet har alle de som har vippset henne, betalt for halvparten av disse to sin neste luksustur. Ikke rart hun ikke ønsket at noen skulle vippse direkte til hundeshelteret.. Og i tillegg fremstår hun som den gode samaritan som hjelper disse hundene.. 

Noen som kan konfrontert henne med dette? 

• Liker 2
Skrevet
Coco71 skrev (39 minutter siden):

Ha…så da tar de vipspengene, men betaler med kredittkort, uansett må jo brukt kreditt betales, selv om de oppnår noe bonus. De er nok noen lurendreiere begge to

• Liker 1
Gjest Monstertruck
Skrevet
Zhara skrev (5 timer siden):

Noen som kan konfrontert henne med dette? 

Det er det vel ingen som tør. Hun tåler jo ikke ar det stilles spørsmål, eller at noen gir henne voksenkjeft som hun kaller det. 

Skrevet

Har hun delt noe om dette selv? Jeg har ikke fått med meg innleggene når hun ga de pengene så jeg vet ikke hva hun har sagt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...