Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (21 minutter siden):

Er du influencer? 

Hva babler du om? Ei som skriver at hun får reklame mellom snapene til Nina, så skriver jeg at jeg ikke har det. Kanskje få med deg hva du svarer på.

Tror du jeg er Sara Emilie? 😘 Og nei, jeg er ikke influencer. Ville ikke vært det e i mitt forrige liv eller neste. Kjenner heller ikke noen influencere 😘

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Hva babler du om? Ei som skriver at hun får reklame mellom snapene til Nina, så skriver jeg at jeg ikke har det. Kanskje få med deg hva du svarer på.

Tror du jeg er Sara Emilie? 😘 Og nei, jeg er ikke influencer. Ville ikke vært det e i mitt forrige liv eller neste. Kjenner heller ikke noen influencere 😘

Da misforsto jeg. Du behøver ikke å svare så surt ovenfor meg. Greit?

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (4 timer siden):

Da misforsto jeg. Du behøver ikke å svare så surt ovenfor meg. Greit?

Det var ikke surt i det hele tatt. «Er du influencer?» var surere

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Janne1975 skrev (22 minutter siden):

Det var ikke surt i det hele tatt. «Er du influencer?» var surere

Hvordan skulle jeg ellers spurt.. jeg misforsto hennes innlegg og lurte på om hun var influencer..  skulle jeg skrevet ' søte snille deg..er du en influencer ❤️🥰❤️🥰😘😘❤️❤️'  

Jeg hadde ett kort og enkelt spørsmål.. å trengte bare ett ja eller nei ❤️

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Love2017juni skrev (14 timer siden):

Loftet er jo helt fullt, og om du ser når hun åpner skaper så er det helt fullt der også. 🫣 

Det siste der lurer jeg også på.. Jeg kan ikke se for meg at hun er den perfekte oppdretter😅🫣 Få seriøse hundeeiere som må skamklippe hundene flere ganger i året pga at de ikke driver skikkelig pelsstell 😅 

Kjenner endel oppdrettere. Og har vel nevnt henne til noen. Ikke i spesielt positivt forstand. Hun burde vel ha nok å holde på med. 

• Liker 5
Skrevet
siesta skrev (På 8.1.2026 den 2.59):

Kjenner endel oppdrettere. Og har vel nevnt henne til noen. Ikke i spesielt positivt forstand. Hun burde vel ha nok å holde på med. 

Og være oppdretter er vell ikke så lett å kombinere med å ha lyst å reise hele tiden

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Morild skrev (13 timer siden):

Og være oppdretter er vell ikke så lett å kombinere med å ha lyst å reise hele tiden

Nei ikke i det hele tatt. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...