firetoen Skrevet 3. oktober #1641 Skrevet 3. oktober Angel75 skrev (51 minutter siden): Hva da bare å komme på noe sånt? 🤣 Hvorfor ikke? Heller det enn å sitte der å drikke seg dritings, for de er det nok av 🤢 Fulle folk i loungen? Nei du, det er det lite av. Sitter dessverre på longuen i Oslo ukentlig og det har jeg faktisk aldri sett!! 4
Angel75 Skrevet 3. oktober #1642 Skrevet 3. oktober firetoen skrev (3 minutter siden): Fulle folk i loungen? Nei du, det er det lite av. Sitter dessverre på longuen i Oslo ukentlig og det har jeg faktisk aldri sett!! Jeg har sett fulle folk der og det er lounger andre steder enn i Oslo. Men dett er avsporing. 1
firetoen Skrevet 3. oktober #1643 Skrevet 3. oktober Angel75 skrev (7 minutter siden): Jeg har sett fulle folk der og det er lounger andre steder enn i Oslo. Men dett er avsporing. Nina satt på loungen i Oslo (gjorde hun ikke det), så det er vel den vi prater om? 3 1
shab Skrevet lørdag kl. 00:45 #1644 Skrevet lørdag kl. 00:45 Deilig at hun filmet seg selv når hun tisset. 1 2
merry Skrevet lørdag kl. 09:38 #1645 Skrevet lørdag kl. 09:38 shab skrev (8 timer siden): Deilig at hun filmet seg selv når hun tisset. Fullstendig grenseløst 3
Lesehest1 Skrevet mandag kl. 14:14 #1646 Skrevet mandag kl. 14:14 Og nå har hun også kjøpt den svampen, om dere har sett tråden Djesa Belle. 2
FruRosa Skrevet tirsdag kl. 11:39 #1647 Skrevet tirsdag kl. 11:39 Lesehest1 skrev (21 timer siden): Og nå har hun også kjøpt den svampen, om dere har sett tråden Djesa Belle. Det er nok ikke det smarteste, hun som har ømfintlig hud og flere omganger med heftige utbrudd av rosacea. 3 1
Lesehest1 Skrevet tirsdag kl. 12:18 #1648 Skrevet tirsdag kl. 12:18 FruRosa skrev (37 minutter siden): Det er nok ikke det smarteste, hun som har ømfintlig hud og flere omganger med heftige utbrudd av rosacea. Det virket veldig uhygienisk, ja. Litt rart at det er lov å ha en bedrift på den måten, uten kontroll. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå