firetoen Skrevet 3. oktober 2025 #1641 Skrevet 3. oktober 2025 Angel75 skrev (51 minutter siden): Hva da bare å komme på noe sånt? 🤣 Hvorfor ikke? Heller det enn å sitte der å drikke seg dritings, for de er det nok av 🤢 Fulle folk i loungen? Nei du, det er det lite av. Sitter dessverre på longuen i Oslo ukentlig og det har jeg faktisk aldri sett!! 4 4
Angel75 Skrevet 3. oktober 2025 #1642 Skrevet 3. oktober 2025 firetoen skrev (3 minutter siden): Fulle folk i loungen? Nei du, det er det lite av. Sitter dessverre på longuen i Oslo ukentlig og det har jeg faktisk aldri sett!! Jeg har sett fulle folk der og det er lounger andre steder enn i Oslo. Men dett er avsporing. 1
firetoen Skrevet 3. oktober 2025 #1643 Skrevet 3. oktober 2025 Angel75 skrev (7 minutter siden): Jeg har sett fulle folk der og det er lounger andre steder enn i Oslo. Men dett er avsporing. Nina satt på loungen i Oslo (gjorde hun ikke det), så det er vel den vi prater om? 4 1
shab Skrevet 4. oktober 2025 #1644 Skrevet 4. oktober 2025 Deilig at hun filmet seg selv når hun tisset. 1 2
merry Skrevet 4. oktober 2025 #1645 Skrevet 4. oktober 2025 shab skrev (8 timer siden): Deilig at hun filmet seg selv når hun tisset. Fullstendig grenseløst 5
Gjest Lesehest1 Skrevet 6. oktober 2025 #1646 Skrevet 6. oktober 2025 Og nå har hun også kjøpt den svampen, om dere har sett tråden Djesa Belle.
FruRosa Skrevet 7. oktober 2025 #1647 Skrevet 7. oktober 2025 Lesehest1 skrev (21 timer siden): Og nå har hun også kjøpt den svampen, om dere har sett tråden Djesa Belle. Det er nok ikke det smarteste, hun som har ømfintlig hud og flere omganger med heftige utbrudd av rosacea. 3 1
Gjest Lesehest1 Skrevet 7. oktober 2025 #1648 Skrevet 7. oktober 2025 FruRosa skrev (37 minutter siden): Det er nok ikke det smarteste, hun som har ømfintlig hud og flere omganger med heftige utbrudd av rosacea. Det virket veldig uhygienisk, ja. Litt rart at det er lov å ha en bedrift på den måten, uten kontroll.
M.H85 Skrevet 20. oktober 2025 #1649 Skrevet 20. oktober 2025 merry skrev (På 4.10.2025 den 11.38): Fullstendig grenseløst Vemmelig. Eller når hun fortalte at det er sååååå viktig at hun forteller hele familien at husk å tiss i sjøen før rompa treffer vannet🤢🤢🤢🤢 4 1
Full kontroll Skrevet 24. oktober 2025 #1650 Skrevet 24. oktober 2025 (endret) . Endret 3. november 2025 av Full kontroll Bilder trengte ikke stå lengre :D 4 1
hso Skrevet 2. november 2025 #1651 Skrevet 2. november 2025 Ser hun skal selge leiligheten som guttene har fått bodd i. Skal si barna har vært heldig som har fått leie av foreldrene fremfor andre utleiere. Man kan si hva man vil om alt ræl, dansing på bad osv men de stiller virkelig opp for barna sine! 6 5
Gjest Lesehest1 Skrevet 4. november 2025 #1652 Skrevet 4. november 2025 hso skrev (På 2.11.2025 den 21.26): Ser hun skal selge leiligheten som guttene har fått bodd i. Skal si barna har vært heldig som har fått leie av foreldrene fremfor andre utleiere. Man kan si hva man vil om alt ræl, dansing på bad osv men de stiller virkelig opp for barna sine! Ja, det virker slik!😊
Tough cookie Skrevet 8. november 2025 #1653 Skrevet 8. november 2025 (endret) Nå er det Turbokonserter i Oslo, rett fra nachspiel og ut å møte venninner, for så rett på vors og konsert igjen 🥵 Endret 8. november 2025 av Tough cookie 6
EllaSays Skrevet 8. november 2025 #1654 Skrevet 8. november 2025 Tough cookie skrev (10 timer siden): Nå er det Turbokonserter i Oslo, rett fra nachspiel og ut å møte venninner, for så rett på vors og konsert igjen 🥵 .....enda hun har vært sååå dårlig i det siste, måttet ta ekstra ekstra medisiner 🙄 Kart og terreng stemmer definitivt ikke. 14 1
guriland Skrevet 8. november 2025 #1655 Skrevet 8. november 2025 EllaSays skrev (1 minutt siden): .....enda hun har vært sååå dårlig i det siste, måttet ta ekstra ekstra medisiner 🙄 Kart og terreng stemmer definitivt ikke. Stemmer! Er fryktelig mye som ikke stemmer. BE som er overarbeidet og sliter med søvn, barnebarn,barn som er som forduftet, nå salg av leil..enorme mengder av shopping,ekstreme mengder av shopping mente jeg. BE ser utslitt ut og hun snapper med full stemme fra pubb med 30 år yngre mennesker-gutta!!! Er så mye der som ikke henger i hop. 11 1
Carabilla Skrevet 9. november 2025 #1656 Skrevet 9. november 2025 Så utrolig harry de Turbojugen festene er🫣🫣 hjelpes...ingen tegn til utmattelse og smerter når det skal festes døgnet rundt...helt merkelig greier🤔🤔 Sånne som henne som gjør at folk stiller spørsmålstegn ved uføre.... 8 4
Sol Rampelyset Skrevet 9. november 2025 #1657 Skrevet 9. november 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1
siesta Skrevet 9. november 2025 #1658 Skrevet 9. november 2025 Carabilla skrev (40 minutter siden): Så utrolig harry de Turbojugen festene er🫣🫣 hjelpes...ingen tegn til utmattelse og smerter når det skal festes døgnet rundt...helt merkelig greier🤔🤔 Sånne som henne som gjør at folk stiller spørsmålstegn ved uføre.... Ja det er akuratt det. Egentlig tror jeg bare hun er lat og bare vil gjøre det som er GØY., dette basert på snaphistorier i noen år og at jeg bor i samme by. Nå sluttet jeg å følge fordi det ble for drøyt for min del. Her sier jeg at jeg tror , vite kan jeg ikke . 4 1
M.H85 Skrevet 9. november 2025 #1659 Skrevet 9. november 2025 (endret) siesta skrev (12 minutter siden): Ja det er akuratt det. Egentlig tror jeg bare hun er lat og bare vil gjøre det som er GØY., dette basert på snaphistorier i noen år og at jeg bor i samme by. Nå sluttet jeg å følge fordi det ble for drøyt for min del. Her sier jeg at jeg tror , vite kan jeg ikke . Hun slutta jeg følge for lenge siden,men dukker opp i feeden til tider. Dama er lat, frekk og stakkars "de som ikke er enig med henne". Den der tøffel mannen er nok sliten ja, hun bosser han rundt,men han har jo levd med henne i hundre år så vet nok ikke om noe annet😆 Og dette Turbo neger rocke greiene de er medlem av, finnes det noe mer harry? Folkene ser ut som de kommer rett fra en swingers fest i en bunkers i Berlin. 🤢 Endret 9. november 2025 av M.H85 10 2
siesta Skrevet 12. november 2025 #1660 Skrevet 12. november 2025 M.H85 skrev (På 9.11.2025 den 20.15): Hun slutta jeg følge for lenge siden,men dukker opp i feeden til tider. Dama er lat, frekk og stakkars "de som ikke er enig med henne". Den der tøffel mannen er nok sliten ja, hun bosser han rundt,men han har jo levd med henne i hundre år så vet nok ikke om noe annet😆 Og dette Turbo neger rocke greiene de er medlem av, finnes det noe mer harry? Folkene ser ut som de kommer rett fra en swingers fest i en bunkers i Berlin. 🤢 Om jeg ikke husker feil fra tiden hun blogget... De er vel naturister også. E 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå