stemorsblomsten Skrevet 23. september #1621 Skrevet 23. september Love2017juni skrev (5 timer siden): Denne «hundepoliti» dama hun delte navn på igår og lira utav seg; Hun kom ikke til og bruke mye tid på henne, sa hun da. I dag; har goggla å funnet ut navn, felles kjente osv…Å skulle vise folk screenshot når hun traff felles bekjente i hundemiljøet og vise hvordan hun hadde skrevet og oppført seg, så det var jo veldig «uheldig for henne» sitat Nina. Nina rett og slett slenger ut trusler mot denne dama.. For en trist person Sprell levende er.. uff! 2 4
siesta Skrevet 23. september #1622 Skrevet 23. september stemorsblomsten skrev (3 timer siden): For en trist person Sprell levende er.. uff! Ja . Møtt henne to ganger og ikke lett å prate med. Arrogant. 1 2
Lillibet Skrevet 24. september #1623 Skrevet 24. september Lesehest1 skrev (På 23.9.2025 den 0.09): Jeg trodde det var visse krav som måtte godkjennes. Nei, hvem som helst kan starte opp.
Lillibet Skrevet 24. september #1624 Skrevet 24. september Tessa12 skrev (15 timer siden): Så hun så på klær å ha på på utstilling i går, for det første, har de tenkt å stille de nedbarberte hundene? For det andre, er hun klar over «reglene» for antrekk i ringen? Man skal stille hunden ikke seg selv. Hvilke «regler» er det til klær mener du?
Angel75 Skrevet 24. september #1625 Skrevet 24. september Tessa12 skrev (23 timer siden): Så hun så på klær å ha på på utstilling i går, for det første, har de tenkt å stille de nedbarberte hundene? For det andre, er hun klar over «reglene» for antrekk i ringen? Man skal stille hunden ikke seg selv. Hun skal på Dennis sin første utstilling.
tankebobla Skrevet 24. september #1626 Skrevet 24. september Tessa12 skrev (På 23.9.2025 den 10.02): Så hun så på klær å ha på på utstilling i går, for det første, har de tenkt å stille de nedbarberte hundene? For det andre, er hun klar over «reglene» for antrekk i ringen? Man skal stille hunden ikke seg selv. Nå har jeg stilt en rekke raser på ulike utstillinger i inn og utland og så vidt meg bekjent er det ikke noen regler, men man kan si at det er en uskreven regel om at man kler seg okay, men jeg har sett folk stille i shorts, jeans, kjoler, tights.
Gulline Skrevet 24. september #1627 Skrevet 24. september tankebobla skrev (4 minutter siden): Nå har jeg stilt en rekke raser på ulike utstillinger i inn og utland og så vidt meg bekjent er det ikke noen regler, men man kan si at det er en uskreven regel om at man kler seg okay, men jeg har sett folk stille i shorts, jeans, kjoler, tights. I klubben jeg er medlem av kler man seg ganske pent. Kvinner ofte i blazer ol. 2
Tessa12 Skrevet 24. september #1628 Skrevet 24. september (endret) tankebobla skrev (6 minutter siden): Nå har jeg stilt en rekke raser på ulike utstillinger i inn og utland og så vidt meg bekjent er det ikke noen regler, men man kan si at det er en uskreven regel om at man kler seg okay, men jeg har sett folk stille i shorts, jeans, kjoler, tights. Vet det ikke er skrevne regler, men det jeg fikk beskjed om var at man burde unngå klær som «overgikk» hunden. Altså mye mønster og sterke farger. Er noen år siden dette da. Men, nå var det ikke til hundeutstilling hun skulle finne klær. Endret 24. september av Tessa12 1
tankebobla Skrevet 25. september #1629 Skrevet 25. september Gulline skrev (På 24.9.2025 den 17.37): I klubben jeg er medlem av kler man seg ganske pent. Kvinner ofte i blazer ol. Tessa12 skrev (På 24.9.2025 den 17.37): Vet det ikke er skrevne regler, men det jeg fikk beskjed om var at man burde unngå klær som «overgikk» hunden. Altså mye mønster og sterke farger. Er noen år siden dette da. Men, nå var det ikke til hundeutstilling hun skulle finne klær. Ja altså jeg har alltid kledd meg pent selv, mye fordi jeg syntes det virker bedre og får hunden frem i bedre lys om dere skjønner hva jeg mener samt at man viser respekt ovenfor dommeren. 3
Lesehest1 Skrevet 27. september #1630 Skrevet 27. september (endret) Jeg har så lyst til å kommentere nå, men er for feig siden hun henger ut folk ved kritikk. Og det er ikke hennes hamster, men buret er for lite om det er det faste «buret», og hamsterball har jeg lest hos dyrebeskyttelsen ikke er bra! Hun er altså på besøk hos noen som har hamster. Endret 27. september av Lesehest1 3
Tante-Grusom Skrevet 28. september #1631 Skrevet 28. september Har du seeett??? BE, slik vil jeg også ha! Har du seett?? Næææh, har du seeett?? Saaant? 9
J_1990 Skrevet 28. september #1632 Skrevet 28. september Tante-Grusom skrev (12 timer siden): Har du seeett??? BE, slik vil jeg også ha! Har du seett?? Næææh, har du seeett?? Saaant? Grøss. 4
Full kontroll Skrevet 29. september #1633 Skrevet 29. september (endret) Tenkte (litt) for høyt 😛 Endret 29. september av Full kontroll
Lesehest1 Skrevet 3. oktober #1634 Skrevet 3. oktober Nå sitter Nina i en lounge på flyplassen, og hun lurer på om hun skal fylle alkohol i vannflaska siden hun skal hjem og rett på fest. Betaler man i loungen? For meg høres det feil ut å ta med seg drikke derfra, men så har jeg heller aldri vært i en lounge og burde nok ikke uttale meg. 3
firetoen Skrevet 3. oktober #1635 Skrevet 3. oktober Lesehest1 skrev (1 minutt siden): Nå sitter Nina i en lounge på flyplassen, og hun lurer på om hun skal fylle alkohol i vannflaska siden hun skal hjem og rett på fest. Betaler man i loungen? For meg høres det feil ut å ta med seg drikke derfra, men så har jeg heller aldri vært i en lounge og burde nok ikke uttale meg. Nei, alt er gratis og jeg har aldri noensinne sett noen fylle flasker med alkohol. Heldigvis! 9
Lesehest1 Skrevet 3. oktober #1636 Skrevet 3. oktober firetoen skrev (Akkurat nå): Nei, alt er gratis og jeg har aldri noensinne sett noen fylle flasker med alkohol. Heldigvis! Ok, da blir det feil å ta med ut av rommet tenker jeg. Det er vel for å drikke der mens man venter. 4
firetoen Skrevet 3. oktober #1637 Skrevet 3. oktober Lesehest1 skrev (30 minutter siden): Ok, da blir det feil å ta med ut av rommet tenker jeg. Det er vel for å drikke der mens man venter. Selvfølgelig! Og ingen med normal sosial intelligens ville vurdert det en gang. Måtte inn å se snap, hun sier det sitter langt inne å gjøre det - ja, selvsagt sitter det langt inne når det overhodet ikke er innafor!? 6 3
Lesehest1 Skrevet 3. oktober #1638 Skrevet 3. oktober firetoen skrev (9 minutter siden): Selvfølgelig! Og ingen med normal sosial intelligens ville vurdert det en gang. Måtte inn å se snap, hun sier det sitter langt inne å gjøre det - ja, selvsagt sitter det langt inne når det overhodet ikke er innafor!? Helt enig! Jeg håper ikke hun gjorde det, selv om mannen skrev «gjør det». Nei, bare å komme på noe sånt… 1
Angel75 Skrevet 3. oktober #1639 Skrevet 3. oktober Lesehest1 skrev (1 time siden): Helt enig! Jeg håper ikke hun gjorde det, selv om mannen skrev «gjør det». Nei, bare å komme på noe sånt… Hva da bare å komme på noe sånt? 🤣 Hvorfor ikke? Heller det enn å sitte der å drikke seg dritings, for de er det nok av 🤢
Lesehest1 Skrevet 3. oktober #1640 Skrevet 3. oktober Angel75 skrev (9 minutter siden): Hva da bare å komme på noe sånt? 🤣 Hvorfor ikke? Heller det enn å sitte der å drikke seg dritings, for de er det nok av 🤢 Å fylle vannflasken med vin eller øl for så å ta den med seg synes jeg ikke er helt greit. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå